Lepsza Avira personal czy symantec endpoint protection
#1
Miałem zainstalowaną Avire Personal przesiadłem się na Symantec Endpoint Protection i nie wiem czy to dobry wybór
Proszę o poradę
Odpowiedz
#2
tolini napisał(a):Miałem zainstalowaną Avire Personal przesiadłem się na Symantec Endpoint Protection i nie wiem czy to dobry wybór
Proszę o poradę

Za mało informacji. Jak używasz komputera i w jakim stopniu znasz się na zabezpieczeniach?
Odpowiedz
#3
Mam lapka Asus N71Vg system windows 7 64 bit


Dodano: 13 paź 2011 21:16

nazabezpieczeniach nie znam się zbyt dobrze dlatego proszę o poradę Avia Personal czy Symantec Endpoint Protektion
Odpowiedz
#4
ja jestem za avira personal, lekko i wystarczająco skutecznie, nie wiem tylko czy webguard zadziała na wersji 64bit win 7
dokładasz mbam i hitman pro = żeby skanować dodatkowo kompa i jest już bardziej niż ok
WIN11
Ventura
Odpowiedz
#5
No tak tylko Avira nie ma firewalla miałem do tej pory Avira + MBAM teraz zainstalowałem SEP i ciekawi mnie czy to dobre zabezpieczenie
Odpowiedz
#6
Ale czekaj...SEP jest przeznaczony raczej dla klientów korporacyjnych ze względu na swoje dodatkowe funkcje. Poza tym wciąż trwają prace nad rozwojem wersji 12...stabilna jest tylko 11...masz ją właśnie? Musiałeś mieć ten soft, czy to Twój wybór?
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
#7
stabilna 12 wyszła w lipcu

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

w endpoincie jest dodatkowo firewall, SONAR, Insight Avira to sam antyvirus
Odpowiedz
#8
Masz rację Zord...przyznam się, że choć używam 11, to tylko do czasu śledziłem rozwój dalszych wersji...to w końcu firmowy soft, z którym nic nie zrobię.
Przepraszam za nieaktualne wiadomości.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"