Blue screen - prośba o analizę zrzutów
#1
Proszę o analizę blue screen. Pliki dmp załączyłem na zippyshare:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Aby nie mnożyć tematów, pozwolę sobie się dołączyć.
To są trzy minidumpy z (opisanych na forum) prób instalacji
antywirusów Avasta i Pandy.  Próby zakończyły się BSODami.
Ciekawe, co się stało.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#3
wojek

Ten błąd jest najczęściej generowane na skutek awarii sprzętu lub z powodu montażu niewłaściwych lub niekompatybilnych sterowników urządzeń.

W tym wypadku występuje tu problem sterownika Brnfilelock.sys (Blue Ridge Networks)

Może być też spowodowane podkręceniem sprzętu O/C

Aha i pytanie jeszcze takie, czy posiadasz Panda Cloud Antivirus ?
Odpowiedz
#4
Tachion, wielkie dzięki za odpowiedź!

Szczerze mówiąc, tak podejrzewałem, że za BSODy odpowiada
AppGuard (Blue Ridge Networks), bo system zawiesił mi
się przy aktywacji AG po restarcie. To bardzo mocny program.
Pandę zainstalowałem, zaraz potem pojawił się BSOD
(trzeci minidump), więc odinstalowałem w trybie awaryjnym.
Teraz nie mam żadnego antywirusa, tylko MBAM 1.75.

Właśnie wysłałem te minidumpy do Blue Ridge Networks,
akurat są testy nowej bety, więc jeśli to ich wina, to jest szansa
aby to poprawić.
Odpowiedz
#5
Tachion a te moje ? jak możesz oczywiście?
Odpowiedz
#6
Może komuś się to przyda, więc: odpisali mi (b. szybko) z BRN,
i twierdzą że ich sterownik Brnfilelock.sys został wywołany rekursywnie
przez sterownik dopiero co zainstalowanej Pandy, który prawdopodobnie
nieprawidłowo zachowuje się przy procesie dzielenia (the Process hook “sharing”).
Radzą odistalować AG, zainstalować Pandę i dopiero potem zainstalować znowu AG.

Co do samych plików minidump, to tu jest programik do ich przeglądania,
może ktoś go nie zna:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości