kupno jakiego laptopa od 2400 do 2600 ?
#1
Witam,
Proszę was o pomoc w kupnie laptopa w cenie od 2400 do 2600.
Posiadam bardzo starego lapka z HP, który niestety już nie ogarnia ( rocznik 2006 ), więc trudno się dziwić.
Dbałem o niego więc i tak dawał rady, lecz nadszedł czas na coś świeższego bardziej wydajnego.
Zatem mam pytanie co kupić, by dobrze się sprawdzał?
P.S.
( bardzo rzadko praktycznie nigdy nie grywałem,pewnie dlatego ze sie na starym lapku nie dało, więc nie grywam już od dawna więc nie musi być to sprzęt dla gracza... )
Zastanawiam sie nad tymi laptopami?

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Różnią się, ale do mnie najbardziej przemawia nr. 1, ze względu na matową matrycę.
Człowiek, któremu zazdroszczą najlepszych pomysłów na sygnatury...
Odpowiedz
#3
poszukaj jakiegoś lenovo w tej cenie, bo całkiem niezły sprzęt im wychodzi.
Odpowiedz
#4
Lenovo Spoczko. Szału nie ma, katastrofy też nie.
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz
#5
Odezwę sie pewnie jeszcze gdy już sie w koncu bardziej zdecyduje...

pozdrowienia.
Odpowiedz
#6
IMO to żaden z nich nie jest warty uwagi - multimedialne szroty.
Podaj dokładniej wymagania co do sprzętu tj. wielkość matrycy, co chcesz na nim robić no i na co liczysz Smile
Odpowiedz
#7
Z tego, co zrozumiałem, to właśnie chodzi o multimedia. Nic nie pisał o renderowaniu grafiki czy obliczeniach na macierzach Wink Do filmów czy fejsbunia wystarczy moc dowolnego z nich.

(pro-tip: nie każdy ma uruchomione 5 maszyn wirtualnych na raz Smile)
Człowiek, któremu zazdroszczą najlepszych pomysłów na sygnatury...
Odpowiedz
#8
Ja polecam również markę Lenovo. Moja narzeczona ma i chwali , ja też często korzystam z jej laptopa i jest OK. Za to omijaj Asusy szerokim łukiem ja mam i narzekam.

Odpowiedz
#9
@up:
Tak też nie można mówić.
Lenovo ma świetne sprzęty (ThinkPady), a ma też raczej i padła (większość pozostałych serii).
Podobnie z Asusem, bo o ile zwykłe są jak i kiepskie lapy, o tyle Asus Pro to całkiem ciekawe i dobrze spasowane urzadzenia.
Odpowiedz
#10
co raz więcej informacji dostaje od was panowie wraz z nowymi postami, są to dla mnie cenne informacje...
dzięki...
Odpowiedz
#11
Byłem dzisiaj  w Media Markt i ciekawego Asusa widziałem, w ciekawej cenie... ASUS F555LJ-XO947T za niecałe 2000. Dane techniczne sam sobie przeanalizuj Wink
Ja osobiście, od lat, używam Toshiby z linii Tecra i jestem zadowolony. To tak na marginesie. 
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
#12
(20.12.2015, 18:01)lukasamd napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

@up:
Tak też nie można mówić.
Lenovo ma świetne sprzęty (ThinkPady), a ma też raczej i padła (większość pozostałych serii).
Podobnie z Asusem, bo o ile zwykłe są jak i kiepskie lapy, o tyle Asus Pro to całkiem ciekawe i dobrze spasowane urzadzenia.

Masz trochę racji , jednak na własnej skórze przekonałem się , i nigdy więcej bym nie kupił Asusa. Laptop który kupiłem mimo iż to było dwa lata temu , to też nie był jakiś z dolnej półki.. 
Tak więc gdybym miał wybierać napewno bym wybrał Lenovo w tej granicy cenowej.
Gdy bym myślał o naprawdę porządnym sprzęcie zainteresowałbym się MSI.

Odpowiedz
#13
A wiec tak zaproponuje tobie w takiej sumie 4 propozycje:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


różnice w nich, jeden ma najnowszy procesor, reszta ma te same procesory, jeden ma mniej ramu od reszty.
@ mają za to dysk SSD jak i zwykły HDD a 2 inne sam tyko dysk SSD. Dwa z nich obsługują w standard ac w wifi inne nie.

Decyzja należy do ciebie.
Odpowiedz
#14
Odradzam Lenovo -oprócz Thinkpadów(chociaż zdarzają się średnio wykonane modele-polecam poczytać testy na notebookcheck)
W Lenovo może wszystko paść-matryca-bad pixele,dysk,napęd itd -podaje na swoim przykładzie miałem model B590.
Asusy też są średnio wykonane np odpadające klawisze.
Jeśli chodzi o laptopy to proponowałbym celować standardowo HP-Probook,Elitebook,ThinkPad,Asus seria Pro.Jeśli chcesz mieć względnie spokój jeśli chodzi o jakość wykonania niż po zakupie odsyłać sprzęt np do Niemiec i bawić się w gówniany serwis-Lenovo
Odpowiedz
#15
(21.12.2015, 06:36)UnitedHardcore91 napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odradzam Lenovo -oprócz Thinkpadów(chociaż zdarzają się średnio wykonane modele-polecam poczytać testy na notebookcheck)
W Lenovo może wszystko paść-matryca-bad pixele,dysk,napęd itd -podaje na swoim przykładzie miałem model B590.
Asusy też są średnio wykonane np odpadające klawisze.
Jeśli chodzi o laptopy to proponowałbym celować standardowo HP-Probook,Elitebook,ThinkPad,Asus seria Pro.Jeśli chcesz mieć względnie spokój jeśli chodzi o jakość wykonania niż po zakupie odsyłać sprzęt np do Niemiec i bawić się w gówniany serwis-Lenovo

Co do serwisu od Leovo to powiem że nie masz racje. Sam jestem posiadaczem, i na serwis w Niemczech nie mogę narzekać bo z wysłaniem, naprawą i odesłaniem do mnie trwało to aż 14 dni, bardzo mało.
To ze lenovo i najtańsze modele nie znaczy ze odrazu gówno wszystko, bo ktoś przejechał się na jednym przykładzie.
W każdym laptopie, w każdym monitorze można mieć problem z matrycą czy bad-pixele. To jest i zdarza się w każdego rodzaju sprzęcie.
Asus, może i są średnio wykonane jak większość tańszego sprzętu czyli z kompozytu. Ciecie kosztów z racji tego co dostajemy w środku.
Wydajesz tyle ile mozesz, i liczysz się z tym ze nie jest to sprzęt za 5tyś, który jest z aluminimum, i powinien być wykonany jak trzeba. A nawet MSI w laptopa Gaming zdarza sie odpieprzyć coś takiego ze na drugi dzien po zakupie ląduje on w sklepie. Przypadek mojego znajomego, któremu doradzałem.

HP, zaczyna sie czasem płacić więcej za firme, a też nie do końca za tą kasę dostaje się to co ma sie dostać.
chcesz mieć fajny serwis i całkiem ok laptopy idź w Dell, chodź nie są to już te same lapki co kiedyś od Della, ale serwis jest ok.

Jedno jest pewne, każdy sprzęt jest naznaczony tym ze może paść, bo to elektronika.
Można wyróżnić tylko tyle, ta seria lepsza ta gorsza, a ten producent da taka gwarancje, i powinien być lepszy od drugiej
Odpowiedz
#16
Pierwsza podstawowa rzecz. Komputery to jest produkt seryjny, w znacznym stopniu wykonywany maszynowa/automatycznie. Wszystko jest "klepane" w ogromnych ilościach. To , że wady są to jest w sumie normalna rzecz, przy tak dużej produkcji.

Warto więc szukać produktów z długą gwarancją min 2 lata. Ciekawą obsługę serwisową ma Dell. W domu u klienta...
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
#17
(21.12.2015, 10:16)dolar444 napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Co do serwisu od Leovo to powiem że nie masz racje. Sam jestem posiadaczem, i na serwis w Niemczech nie mogę narzekać bo z wysłaniem, naprawą i odesłaniem do mnie trwało to aż 14 dni, bardzo mało.

To jest długo, a nie krótko.
U siebie mam gwarantowany serwis 7 dni, większość natomiast można wykonać na miejscu.
Oczywiście zależy, jak to rozpatrujemy. Dla mnie komputer to narzędzie pracy i każdy dzień jego braku to nieco "kupa".

(21.12.2015, 11:43)A11-11Q napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Warto więc szukać produktów z długą gwarancją min 2 lata. Ciekawą obsługę serwisową ma Dell. W domu u klienta...

Zależy od modelu i wykupionej usługi gwarancyjnej.
To o czym wspominasz to naprawa typu onsite, można z niej korzystać nie tylko w przypadku Della, ale także HP czy właśnie Lenovo.
No ale za to się płaci - biznesowy lap może mieć np. 3 lata gwarancji NBD Onsite, będzie miał niskonapęciowy proc + integrę, kiepski dźwięk, a zarazem to w cenie 2x wyższej niż serie multimedialne. Mimo to, wybrałbym serię biznesową.
Odpowiedz
#18
(21.12.2015, 12:08)lukasamd napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

To jest długo, a nie krótko.
U siebie mam gwarantowany serwis 7 dni, większość natomiast można wykonać na miejscu.
Oczywiście zależy, jak to rozpatrujemy. Dla mnie komputer to narzędzie pracy i każdy dzień jego braku to nieco "kupa".

Patrząc na to ze zostało to wysłane pocztą polską do nich to jest krótko.
Bo Laptop po skończonym serwisie, kurierem był u mnie na drugi dzień.

Patrząc jeszcze na to że sklep czy producent ma czas 14 dni na gwarancje to w 14 dni w ta i z powrotem to nie jest w tym przypadku tak długo.
Jeżeli ty masz zapewniony serwis w 7 dni roboczych, to albo wykupiłeś dodatkowo taki pakiet, lub z wyższej półki sprzęt.
Tak stanowi prawo: "art. 580 § 2 Kodeksu cywilnego"
"Gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta."
Odpowiedz
#19
Prawo prawem, a gwarant ma swoje zasady - i tak, mam biznesowego lapa (HP 8470p) i choć jest już nieco wiekowy, to do sierpnia przyszłego roku na gwarancji i to atrakcyjnej:

NBD: czyli naprawa na następny dzień roboczy (w miarę możliwości i zależnie od uszkodzenia)
Onsite: naprawa na miejscu u klienta tj. wysyłają technika
Travel: serwis świadczony na całym świecie gdzie są oddziały HP, bez dokumentów, po samym S/N
ADP: naprawa przypadkowych uszkodzeń jakie sam zrobię, raz w roku mogę wymienić tak część np. zbić matrycę

Żeby nie było... kupiłem go jako używkę, stan idealny i dałem za niego niecałe 2000 zł (i5 + drugi i7 który sprzedałem za 500 zł, 8 GB RAM, SSD 120 GB, w zestawie 2 zasilacze i stacja dokująca). Sporo jest tego typu perełek, trzeba szukać.
Odpowiedz
#20
Polecałbym Lenovo Thinkpad w tej cenie można już kupić dobry sprzęt. Jeśli chodzi o serwis to nie można tego do jednego przykładu sprowadzać ponieważ sam doświadczam często rożnych sytuacji. Kupiony przez klienta nowy HP miał wadę matrycy, po 3 pobytach w serwisie nie usunięto problemu, serwis jest w Bydgoszczy wiec w tym wypadku laptop jechał akurat z Niemiec do Polski. W końcu ten HP został oddany i kupiono inny. Znowu inny klient zażyczył sobie HP w taniej wersji z Windowsem 8.1 Home, zamówiłem i laptop był następnego dnia, jakie było moje zdziwienie gdy chcąc przygotować sprzęt pod klienta po włączeniu okazało się ze jest zainstalowany Windows 8.1 Enterprise w testowej wersji. No cóż zdarza się wiec telefon do HP gdzie tym razem połączono mnie ze Szczecinem i po kilku minutach zostały zamówione bezpłatnie płytki z systemem Windows 8.1. No cóż płytki przyszły ale nie do tego modelu wiec znowu telefon i nowe płytki były na drugi dzień. Inny przykład, kupiony nowy Lenovo Thinkpad, po kilku miesiącach padł dysk twardy, jeden telefon i nowy dysk był następnego dnia.
Osobiście sam jestem posiadaczem nowego Lenovo Thinkpad E555 i jestem więcej niż zadowolony.
Pozdrawiam Jacek
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości