Alert od Comodo FW - jaką wybrać opcję?
#1
Właśnie testuję sobie Comodo Firewall aby przekonać się czy faktycznie ta aplikacja jest taka zła jak opisują jej przeciwnicy czy też taka dobra jak opisują jej zwolennicy.
Dla jasności sam nie należę ani do jednych ani do drugich Smile

Z racji że nie znam się na Comodo FW mam do was pytanie co należy wybrać w sytuacji jak na załączonych screenach. I czy faktycznie zachowanie tego programu jest niebezpieczne, że pojawia się alert Comodo FW?

Alert Comodo FW

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Opcje Comodo FW dla funkcji Blokuj:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Opcje Comodo FW dla funkcji Traktuj jako

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Na chwilę obecną nie włączyłem opcji " Zapamiętaj wybraną opcję" i wybrałem z Funkcji Blokuj opcję "Tylko blokuj"
Odpowiedz
#2
Ja osobiście bym zezwolił.
Program należy do zaufanych, gdyż się instaluje z Kodekami audio, nie wiem z czym akurat ty go zainstalowałeś.
Odpowiedz
#3
Zaznaczył bym : ,,zaufana aplikacja,, + zapamiętaj wybraną opcje.

Comodo czasami się pyta o zdarzenia ponieważ ta aplikacja (jak widać- ... nie został rozpoznany) nie należy do zbioru rozpoznanych -zaufanych aplikacji przez Comodo.
Comodo jak twierdzi ma 10 000 zaufanych aplikacji.
Odpowiedz
#4
@Andy
Oczywiście, że zezwól i zaznacz zapamiętanie opcji. Rozumiem, że HIPS jest na ustawieniu "Tryb bezpieczny". Prześlij mi oficialną stronę tego programu, to wyślę, żeby dodali ten program do białej listy.
Jeżeli masz jakieś uwagi/pytania, to pisz.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#5
Proszę oficjalna strona dla ciebie zbc:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

I strona kodeków z którymi się ten odtwarzacz instaluje:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#6
dolar444 napisał(a):Proszę oficjalna strona dla ciebie zbc:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

I strona kodeków z którymi się ten odtwarzacz instaluje: