Błąd płatności w Deezer? Hacki Gienka?
#1
Dwa miesiące temu wykupiłem subskrypcję Deezer Premium+ (w promocji za dychę). Przez miesiąc przesłuchałem kilkanaście piosenek, pod koniec miesiąca dostałem monit że subskrypcja się kończy i nie można było jej przedłużyć, bo opłaciłem ją przez Paypal. Gdybym opłacił kartą, to subskrypcja zostałaby automatycznie przedłużona.

Pod koniec okresu abonamentu dostałem powiadomienie w telefonie (to znaczy w kliencie Deezer), że dostałem kilka dni subskrypcji za darmo żeby mieć cały czas dostęp do playlist i muzyki. Super. Postanowiłem opłacić fakturę, bo myślałem że jakaś proforma się wygenerowała. Nic z tego! Żadnej faktury nie było. Postanowiłem więc zrezygnować z abonamentu i zdecydowałem jeszcze raz przejść na Premium +. Opłaciłem, na miesiąc miałem spokój.

Teraz sytuacja się powtarza - minęło 1,5 miesiąca (czyli pół miesiąca mam za darmo) od ostatniego opłacenia i Deezer nie zamierza mnie wywalić z Premium +. Mam dostęp do wszystkich funkcji, klient na telefonie działa, ogólnie wszystko działa.

Nie wiem czy to jest jakiś błąd, ale generalnie sytuacja jest taka - chcesz mieć Deezer Premium plus za darmo cały czas, opłać przez Paypal subskrypcję na jeden miesiąc i nie rezygnuj z niej.

Planuję do nich napisać z pytaniem co się dzieje.
Odpowiedz
#2
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale może masz domyślną subskrypcję w PayPalu;
aby to sprawdzić, trzeba np. wejść w historii płatności w tę płatność, która Cię interesuje,
i tam powinien być jakiś przycisk do szczegółów i ew. dane co do subskrypcji dla tej płatności.

Albo tak:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#3
Nie mam nic takiego w Paypal, albo nie potrafię tego znaleźć.

Właśnie chodzi o to, że mam subskrypcję Deezer Premium+ za darmo. Nie mam pobranych pieniędzy ani z PayPala ani z karty.

Hmm przestało działać?
Odpowiedz
#4
Jak się płaci pierwszy raz płatność subskrypcyjną,
to PayPal może to zapisać jako płatność cykliczną i potem pobierać sam płatności subskrypcyjne.

Ale jak nie pobiera pieniędzy, to faktycznie trudno powiedzieć ocb.
Odpowiedz
#5
Czyżby "support Deezer" zarejestrował się tylko po to, aby napisać w tematach o Deezer? Grin

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#6
AHAHAHAHAHA.
Odpowiedz
#7
Eugeniusz,
Dziękujemy za opisanie Twojego problemu z płatnościami PayPal w systemie Deezer.
Jeżeli używasz formy płatności PayPal korzystając z subskrypcji Premium+ w serwisie Deezer, i konto PayPal połączone jest z twoim kontem bankowym upewnij się, że na koncie znajdują się środki, którymi subskrypcja może zostać opłacona. PayPal używa funkcji płatności cyklicznych tj. automatycznie pobiera opłatę za subskrypcję (bez wysyłania co miesiąc nowej faktury, którą należy opłacić). Jeżeli w terminie, w którym powinna być opłacona subskrypcja na twoim koncie PayPal (powiązanym z nim rachunkiem bankowym) nie ma środków. Deezer automatycznie nie kończy Twojej subskrypcji Premium+, ale daje Tobie dodatkowy czas na rozwiązanie tego problemu. Jeśli ponowna próba pobrania płatności zakończy się znów niepowodzeniem, wtedy system deaktywuje Twoją usługę Premium+.
Eugeniuszu, żeby w 100% wyjaśnić Twoją sytuację na adres <!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e --> proszę wyślij nam swój user ID (to adres, który pokaże ci się w przeglądarce po kliknięciu na Twój awatar zaraz pod Twoją bilbioteką, po lewej stronie ekranu Deezer:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

)
Dziękujemy i będziemy z Tobą w kontakcie.
Odpowiedz
#8
zbc napisał(a):Czyżby "support Deezer" zarejestrował się tylko po to, aby napisać w tematach o Deezer? Grin

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Reagujemy na pytania naszych użytkowników i zawsze w miarę możliwości staramy się im pomóc Smile
Odpowiedz
#9
Deezer napisał(a):Jeśli ponowna próba pobrania płatności zakończy się znów niepowodzeniem, wtedy system deaktywuje Twoją usługę Premium+.
Hmm i to jest ciekawe, bo wczoraj wieczorem system dezaktywował usługę premium+, zaś dzisiaj rano odpaliłem komputer i okazało się, że subskrypcja w magiczny sposób wróciła... co gorsze, jest aktywna przez kolejne dwa tygodnie. W skrócie system zapomina, że już raz przedłużył promocyjne subskrypcję i zapętla się.

Deezer napisał(a):Jeżeli w terminie, w którym powinna być opłacona subskrypcja na twoim koncie PayPal (powiązanym z nim rachunkiem bankowym) nie ma środków. Deezer automatycznie nie kończy Twojej subskrypcji Premium+, ale daje Tobie dodatkowy czas na rozwiązanie tego problemu.
Nie rozumiem. Środków nie ma na koncie bankowym, czy na koncie PayPal? Szczerze mówiąc Deezer zawsze opłacałem z resztek pieniędzy jakie mi zostały po opłaceniu wszystkiego i może się zdarzyć, że nie mam odpowiednich środków.

Pod koniec miesiąca może przejdę na płatność kartą Smile

Lubię Was, ale jakiś czas temu miałem utworzoną playlistę z piosenkami Kultu oraz Kazika i pewnego dnia niektóre piosenki stały się "niedostępne w moim kraju". Playlistę skasowałem i zacząłem korzystać z Flow. Zrobiło mi się przykro :/, ta ilustracja świetnie przedstawia sens takiego działania.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#10
Eugeniuszu,
Sprawę PayPala przekażemy od razu do naszego działu płatności, wyślij nam tylko numer swojego profilu w serwisie Deezer (

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

)
Co do braku piosenek w Twojej playliście. Wytwórnie często podmieniają pliki i wysyłają ich update. W systemie niestety widnieją one już jako nowe produkty i dlatego mogą być nieaktywne w playliście. Postaramy się zmienić komunikat o ich niedostępności na bardziej czytelny i zrozumiały. Sprawdź proszę, czy albumy i Kazika i Kultu z piosenkami z Twojej playlisty są obecnie w serwisie Deezer. Z tego co widzimy zasób płyt obu jest w tej chwili spory.
Pozdrawiamy
Ekipa Deezer
Odpowiedz
#11
Deezer napisał(a):Sprawdź proszę, czy albumy i Kazika i Kultu z piosenkami z Twojej playlisty są obecnie w serwisie Deezer.
Na pierwszy rzut oka chyba wszystko jest, ale jeśli przypomnę sobie ulubione tytuły to je sprawdzę.

Biorę się za pisanie wiadomości.
Odpowiedz
#12
Dziwna sprawa, czy nasze forum jest obserwowane przez obce wywiady, firmy, partie polityczne, zagraniczne koncerny, organizacje (mniej i bardziej legalne), nieformalne zrzeszenia wpływowych ludzi?
Odpowiedz
#13
Drogi Deezer,

Podłączyłem swoją kartę pod konto Deezer i opłaciłem usługę Premium +. Cool. Problem w tym że został wycofany album "Dramat współczesny" Kabanosa. Fajnie że mi to robicie.
Ostrzegam, bo przejdę na Spotify.
Odpowiedz
#14
Na WP darmowy Deezer działa prawie jak wersja premium jedyna różnica to brak możliwości zapisu do trybu offline Smile
Odpowiedz
#15
zord napisał(a):Na WP darmowy Deezer działa prawie jak wersja premium jedyna różnica to brak możliwości zapisu do trybu offline Smile
A możesz przełączać swobodnie piosenki? Bo ja przez chwilę miałem na Motce darmową wersję i mogłem przeskoczyć tylko 6 piosenek na godzinę, tak jak w Nokia Mix Radio na WP.

Zord nie, nie przekonasz mnie na WP. Na Andku niektóre rzeczy działają dużo lepiej.
Odpowiedz
#16
Na flow czy radiu 5 przeskoków ale jak słucham albumu to już bez ograniczeń mogę przeskakiwać.
Odpowiedz
#17
Podczas dzisiejszej aktualizacji wersji na WP tak nie fajnie została wyłączona możliwość odsłuchu wybranych albumów/piosenek w darmowej wersji...
Odpowiedz
#18
Jam mam podobny problem z płatnościami kartę, zawsze dostaje wiadomość że nie mogli pobrać kasy(a wszyscy inni potrafią) i czekam aż mi zablokują konto i dopiero wtedy płacę.
Odpowiedz
#19
Eugeniusz napisał(a):Nie mam nic takiego w Paypal, albo nie potrafię tego znaleźć.
Jak anulować cykliczną płatność w PayPal?

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


W opcjach powinno być:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#20
Jest promocja, przez okres wakacji subskrypcja Premium plus kosztuje złotówkę.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości