Mój komputer rozsyła SPAM
#1
Objawy zainfekowania:
Z komputera jest wysyłany SPAM, dostawca usług zablokował mi możliwość wysyłania maili z kont ponieważ "wysyłałam" najpierw 1500 maili a potem jak zwiększył ilość to 3500. Napisał że mój komputer rozsyła spam.
Od razu zaznaczę że nie mam pojęcia co dalej robić oprócz przeskanowania i usunięcia programami,nie jestem informatykiem i zrobiłam te "logi" według podanej przez Państwa instrukcji. Proszę o pomoc.

Wykonywane działania:
Był Avast, ale odinstalowałam po tym i wgrałam ESET NOD 32
Komputer był skanowany antywirusami, Spy Hunter, Cureit, Emsisoft Anti-Malware i inne.. wszystko co było zostało pokasowane ale dalej problem istnieje.
Logi:
OLT.txt

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


FRST.txt

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Addition.txt

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Do notatnika wklej i zapisz jako fixlist.txt

Kod:
HKLM-x32\...\Run: [] - [X]
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://g.uk.msn.com/HPALL13/178
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.bing.com
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://g.uk.msn.com/HPALL13/178
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE10TR&src=IE10TR&pc=CMNTDFJS
SearchScopes: HKLM - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE10TR&src=IE10TR&pc=CMNTDFJS
SearchScopes: HKLM - {CDE4CC88-16DD-4431-BECB-16E31CB56D88} URL = http://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk3-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - {CDE4CC88-16DD-4431-BECB-16E31CB56D88} URL = http://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk3-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms}