Arcabit Internet Security
(10.12.2016, 16:39)Arcabit napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Prosimy o wykonanie audyty systemu - główne okno programu - narzędzia - audyt systemu i przesłanie go do nas (z poziomu programu). Przeanalizujemy ten problem.

Dzięki za pomoc Smile
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
Trochę testowałem mechanizm kopii zapasowej. Zaznaczając checkbox'a "wszystkie pliki" mechanizm kopi nie archiwizuje plików bez rozszerzenia, przez co np. odzyskane programy (wersje portable) tracą ustawienia. Jeśli używają takich plików. No i tracimy ogólnie wszystkie pliki bez rozszerzenia jeśli takowe mamy. Wydaje mi się , że jak zaznaczam "wszystkie pliki" to znaczy nic innego jak... wszystkie. Ciekawe jak z ukrytymi...
 
Poza tym jeśli wskażemy miejsce kopii na pendrajwie i chcemy odzyskać pliki po np. reinstalacji to nie ma opcji odzyskania ze wskazanego folderu gdzie wcześniej była utworzona kopia.

Jest tak , czy czegoś nie zauważyłem??
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
Ewolucja pakietu. Teraz więcej narzędzi...

[Obrazek: arcabitnarzedzia.jpg]
...tylko, że np. taki menadżer procesów cały czas się zawiesza/zamraża go. Pytanie: po co to jest jak to nie działa?

[Obrazek: arcamenadzerbrakodpowiedzi.jpg]
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
(15.03.2017, 19:35)A11-11Q napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Ewolucja pakietu. Teraz więcej narzędzi...

[Obrazek: arcabitnarzedzia.jpg]
...tylko, że np. taki menadżer procesów cały czas się zawiesza/zamraża go. Pytanie: po co to jest jak to nie działa?

Mi działał Smile (lece na koncie admina)
Odpowiedz
(15.03.2017, 20:45)Tibu 11 napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Mi działał Smile (lece na koncie admina)
Hmmmm, ciekawe... sprawdzę to na innej maszynie, z tym samym systemem. Ale to dopiero pod koniec tygodnia lub łikend (choć, jak sobie przypominam to to ustrojstwo działało dobrze, jakiś czas temu i było to , na pewno, przed SafeBrowser).
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
bądz razie na Win 7 (32 bit) pójdzie
Odpowiedz
Sprawdziłem. Na innym kompie też nie działa. Dokładnie te same problemy.  W kolumnie: reputacja nie ma wprowadzonych danych + zawieszanie się programu.
Pomoc Arcabitu twierdzi, że to problemy z połączeniem z chmurą obliczeniową, że to problemy na łączach...
Arcabit napisał(a):to przywieszanie sie menadżera procesów spowodowane jest
problemami z połączeniem się go z naszą chmurą obliczeniową, z której
są pobierane dane na temat reputacji plików. Niestety, ale na to my
nie mamy wpływu, to problem z łączami między Pańskim komputerem a
naszą chmurą. Może trwają jakieś prace u któregoś z operatorów, przez
których łącza przechodzi to połączenie (to nie musi być wina ani
Pańskiego, ani naszego dostawcy internetu).
  Problemy z połączeniem z chmurą to poważna sprawa w takich pakietach IS. Co do tych prac na łączach to trochę długo trwają Wink
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
Nooo, naprawione Smile teraz to śmiga. Kolumna reputacji plików jest wypełniona danymi...

[Obrazek: arcabitmenadzernaprawiony.jpg]

[Obrazek: arcabitmenadzerplikowmiranda.jpg]
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
A co oznacza ta liczba przy reputacji? Liczbę użytkowników?
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz
(31.03.2017, 09:48)Tajny Współpracownik napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

A co oznacza ta liczba przy reputacji? Liczbę użytkowników?

Zapewne też. Choć myślę, że (też) wpływa na to i kilka innych rzeczy/danych. Może ile razy jest analizowany w chmurze... Nie dam teraz głowy ale kiedyś, jak podglądałem reputację plików, to mój programik miał więcej niż 1. Sam go napisałem i byłem jedynym użytkownikiem. Choć nie jestem pewny, bo mogłem go, dla testów, wrzucić na drugie konto użytkownika lub drugi komputer.
Trzeba by wysłać zapytanie do pomocy Arcabitu, żeby wyjaśnili.
Gdzieś w jakimś temacie pisałeś (chyba o bankach), że lubisz sobie pogadać z obsługą klienta. To zadzwoń lub napisz i zagadaj Tongue
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
(31.03.2017, 10:58)A11-11Q napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Gdzieś w jakimś temacie pisałeś (chyba o bankach), że lubisz sobie pogadać z obsługą klienta. To zadzwoń lub napisz i zagadaj
Oni mnie nie lubią Grin
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz
(31.03.2017, 09:48)Tajny Współpracownik napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

A co oznacza ta liczba przy reputacji? Liczbę użytkowników?

Chyba jednak nie, bo np. taki Skype ma u mnie reputację: 1. A to bardzo popularny program. 1 ma również Thunderbird. Jeśli Arcabit ma sześciocyfrową liczbę użytkowników to te programy powinny mieć b.wysoką reputację...

[Obrazek: arcabitmenadzerprocesowskype.jpg]
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
Zobacz że masz svchost.exe w kilku kontekstach, ale o tym samym "numerze" reputacji. Serio, nie wiem od czego to zależy. To nie jest PID.
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz
Może 1 oznacza bezpieczny produkt bez zgłoszeń o zagrożeniu?
Odpowiedz
Tani badziew. Gdzie go mam to tylko generuje problemy, ostatnio uniemożliwiał i bardzo spowalniał kopiowanie plików między dwoma komputerami przez otoczenie sieciowe. Dziś blokował Outlooka i pocztę wychodzącą. Teraz czytam o zawieszającym się menadżerze procesów. Czasami już się gubię co w nim wyłączyć aby wszystko działało jak należy. Firma w której pracuję na to stawia bo tanie jak barszcz.
Co z tego że tanie jak bida z nydzą.
Odpowiedz
To lepiej zestaw Sysinterials zapodać..
Warstwy ochrony

1)Ograniczenie/blokowanie dostępu do danych/aplikacji
2)Odizolowanie i tworzenie osobnych baz danych/aplikacji
3)Kopia zapasowa systemu/ważnych danych.
4)Wykrywanie i kasowanie wirusów/złośliwych aplikacji.
Odpowiedz
(27.04.2017, 13:49)wredniak napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

(...) Firma w której pracuję na to stawia bo tanie jak barszcz.

Ile płacicie? Jak duże jest środowisko komputerów?
A co na te problemy mówi pomoc Arcabit?
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Pakiet działał normalnie po czym przestał...

[Obrazek: image.jpg]
Odpowiedz
Reinstall? Autonaprawa?
Odpowiedz
Już raz reinstall był po jakimś czasie to samo było
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości