Problem z Panda Cloud - znikła, a teraz nie chce się zainstalować..
#1
Witam, założyłem nowy temat, bo nie widzę nigdzie podobnego, a temat o Pandzie jest zbyt ogólny..

Ale do rzeczy..

Otóż ku mojemu zdziwieniu znikła mi z laptopa Panda Cloud Pro None tzn. nie uruchomiła się ze startem systemu ..
udałem się więc do folderu z programem by odpalić ją ręcznie, jednak ku mojemu zdziwieniu w folderze znalazłem tylko folder logów..
panda była na liście dodaj/usuń programy, jednak nie można było jej odinstalować (logiczne skoro nie ma plików w ścieżce)

kolejną ciekawostką jest to, że gdy odpalam instalator pandy cloud, to zamiast okna instalacji ukazuje mi się okno eksploratora z zawartością folderu Program Files..

czy ktoś się spotkał z czymś takim ? jakieś sugestie ?

jeśli potrzeba dodatkowych info to proszę pisać..

System - Windows 8.1 Pro x64
dodatkowo zainstalowane OA
Real Time: Windows Defender, Online Armor Premium
On Demand: Malwarebytes Antimalware, Hitman Pro, EEK
Backup: EaseUS Todo Backup Free 5.0, FreeFileSync
Odpowiedz
#2
OA nic nie zablokował? Rzuć okiem na historię w OA.
Odpowiedz
#3
Właśnie nie blokował.. Instalkę Pandy wrzucił jako zaufane..
Real Time: Windows Defender, Online Armor Premium
On Demand: Malwarebytes Antimalware, Hitman Pro, EEK
Backup: EaseUS Todo Backup Free 5.0, FreeFileSync
Odpowiedz
#4
Zobacz jeszcze w dzienniku zdarzeń OA...możliwe, że tam wylistował jakieś nietypowe działania.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
#5
OA nic nie blokuje.. W logach nie ma żadnego wpisu co do Pandy..
Real Time: Windows Defender, Online Armor Premium
On Demand: Malwarebytes Antimalware, Hitman Pro, EEK
Backup: EaseUS Todo Backup Free 5.0, FreeFileSync
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości