Najmocniejszy na świecie układ graficzny od AMD - moc 1,36 T
#1
Firma AMD zaprezentowała najszybszy na świecie procesor graficzny - ATI Radeon HD 4890 . Dysponuje on mocą obliczeniową 1,36 TeraFLOPs , pamięcią GDDR5 oraz zegarem umożliwiającym osiągnięcie częstotliwości blisko 1GHz. Zaawansowana architektura ATI Radeon HD 4890 zgodna z DirectX 10.1 pozwala na uzyskanie realistycznej grafiki i efektów specjalnych w najnowszych grach komputerowych.

Ciekawe jak będzie odpowiedź Nvidii? Smile

Źródło i dalszy ciąg artykułu:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
fajny, ale już i tak nie gram w gry od paru lat, czas na to nie pozwala.
ale nawet jakby pozwalał zakupił bym konsole xboxa jest lepsza zabawa.
układ pewnie będzie drogi jak cholera i jeszcze komp do niego trza dołożyć, mam na co teraz wydawać pieniądze
WIN11
Ventura
Odpowiedz
#3
Też zbytnio nie gram na PC jak już pograć w PES przy piwku z kumplami to na konsoli!Ciekawe ile takie cacko będzie kosztować?!Marzenie!
Odpowiedz
#4
Jurek, a GTA IV na PC będzie działać na full detalach w rozdzielczości Full HD z włączonym motion blurem i cieniami na "max", oczywiście bez żadnego przycięcia i 60 klatek na sekundę? Grin
Nie ważne jak mocno uderzasz, ale jak mocny cios potrafisz przyjąć od życia i iść dalej. Ile możesz znieść i ciągle iść na przód! Tak się wygrywa. Użalanie się nad sobą nie przynosi rozwiązań.... !
Odpowiedz
#5
Plati napisał(a):Jurek, a GTA IV na PC będzie działać na full detalach w rozdzielczości Full HD z włączonym motion blurem i cieniami na "max", oczywiście bez żadnego przycięcia i 60 klatek na sekundę? Grin


Musisz Plati zapytać Ratatui''ego, który zapewne niebawem zakupi tego grafa Grin

Ja się zatrzymałem na GeForce FX 5700 Golden Limited Prolinka i gram czasem w Battlefield 2 w sieci a córki w Simsy Smile
Odpowiedz
#6