Sality również w USBFix?
#41
Tak to jest jak zabezpieczenia wyłączyłem i zacząłem wykonywać progsa.
Dopiero po ponad godzinie akcja się zaczęła,jakby nie ten wpis C:\Windows\system32\drivers\jhporp.sys -- (amsint32) dalej bym myślał że jest oki
Odpowiedz
#42
U mnie brak oznakWow


Dodano: 31 sty 2013, 16:50

Poza wczorajszymi automatycznymi odpowiedziami że plik został przyjęty dzisiaj dostałem:
Fortinet
Cytat: Dear Customer,

Thank you for submitting the sample to Fortinet.

Our analysis shows that the submitted sample should already be detected with the latest antivirus pattern as W32/Sality.BH.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Best Regards,
AV Lab - Jerrod


ESET
Cytat: Dear Bartosz,

Thank you for your submission.
The detection of the threat is covered by the current signature database.

UsbFix.ex_ - Win32/Sality.NBA virus

Regards,

ESET Malware Response Team


Sophos
Cytat: Hello Bartosz,

Thank you for the file submission, this infection has already been added to our definition list.

This ticket will now close.

Regards,

Abu Yerra
Sophos Technical Support



Dodano: 31 sty 2013, 16:52

JeszczeRising :
Cytat: We have received your submission of possible malware. Thank you very much for your support.

Our viruslab has indeed discovered a new virus in the files you have submitted.


1. Filename:UsbFix.ex_

SmileVirusname:Win32.KUKU.ky

2. Filename:UsbFix.ex_

SmileVirusname:Win32.KUKU.ky

Thanks
Odpowiedz
#43
To skąd wzięliście zainfekowany plik?? Nie rozumiem sytuacji.
Odpowiedz
#44
Temat wydzielony z " Pomoc po zainfekowaniu " .
Zainfekowany plik:
[malware]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[/malware]
Odpowiedz
#45

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#46
Kaspersky:
Cytat: Witam.

Przesłany plik zawiera szkodliwe oprogramowanie Worm.Win32.AutoRun.ibi

--
Pozdrawiam,
Paweł Szubert

Centrum pomocy technicznej Kaspersky Lab Polska czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 19:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00. Jeżeli Państwa wiadomość została wysłana poza tymi godzinami, mogą Państwo spróbować znaleźć rozwiązanie problemu na naszej witrynie pomocy technicznej dostępnej pod adresem

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

.
BitDefender Internet Security 2013 | Malwarebytes Anti-Malware | HitmanPro (pełna wersja).
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości