Comodo Internet Security - problem ?
#1
Tak więc aby nie ciągnąć tego wątku w dziale malware. Zakładam ten temat tu. A oto problem.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Cytat:
Nie wiem co się stało. Sprawdziłem diagnostykę i nic nie wykrywa. Program ma aktualną wersję i aktualizacje, tak pokazuje. Nawet podczas przesyłania tych plików nic nie wykrył ? O ile dobrze pamiętam to kiedyś miałem podobną sytuację, wtedy pomogła reinstalacja. Tylko mnie zastanawia dlaczego tak się dzieje, że program działa jak należy, aż nagle pokazuje, że wszystko jest cacy, a tak wcale nie jest. Zastanawiam się także czy u innych osób też coś takiego się dzieję, a może niektórzy nie wiedzą o tym ?


Dodam, że CIS działa razem z MBAM PRO i Kingsoft AV. Wcześniej jednak nie było problemu.

Jak widać program jest aktualny, a nic nie wykrywa ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

CIS aktualny wynik:

27/51 = 52,9 %


Skan na wirtualnej maszynie. Na właściwym systemie nadal nie działa ?
Odpowiedz
#2
Też tak kiedyś miałem, u mnie pomogła reinstalacja i myśle że to będzie najszybsze rozwiązanie
Odpowiedz
#3
Reinstalacja reinstalacją, zastanawia pytanie czemu tak się dzieje i czy to częste i nawracające przypadki?? Suspicious
Bo jeśli tak, to wielka wtopa Facepalm
Odpowiedz
#4
Mi się to przydarzyło to tylko raz przy prawie rocznym goszczeniu tego AV
Odpowiedz
#5
Używałem różnych pakietów IS, różnych mieszanek i nigdy mi się nie zdarzyło, żeby program zabezpieczający przestał wykrywać zagrożenia... Facepalm

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#6
No niestety u mnie ten problem pojawił się już drugi raz. Nie chodzi o to aby zrobić reinstalację, tylko trzeba dojść dlaczego tak się dzieje, bo to jest dużym problemem. Program który pokazuje, że wszystko jest ok, a tak naprawdę nie działa jest raczej wrogiem niż sprzymierzeńcem.

Dodano: 15 sie 2012, 10:53

kolon22 napisał(a):Mi się to przydarzyło to tylko raz przy prawie rocznym goszczeniu tego AV


No tak, ale co jak ktoś nie testuje paczek malware, to nie będzie wiedział o problemie. Antywirus pokaże, że wszystko jest ok, a my będziemy mu wierzyć.
Odpowiedz
#7
Dzisiaj antywirus, jutro D+, po jutrze firewall, ja dziękuję za taki program Facepalm
Odpowiedz
#8
Mam nadzieję, że szóstka wyjdzie szybko i tego problemu nie będzie, bo inaczej zmieniam antywirusa, choć bardzo się do niego przywiązałem.
Odpowiedz
#9
Z Comodo jest ten problem, że zamiast dopracować to co mają, czyli AV, D+ i FW, to pakują jakieś nowe funkcjonalności do kolejnych wersji i później takie kwiatki wychodzą.
Odpowiedz
#10
Też tak kiedyś miałem...
U mnie również pomogła tylko reinstalacja.
Jak na razie ten problem pojawił się u mnie tylko raz. Chyba że pojawił się po raz kolejny lecz ja o tym nie wiem Lol
Odpowiedz
#11
ktośtam napisał(a):Z Comodo jest ten problem, że zamiast dopracować to co mają, czyli AV, D+ i FW, to pakują jakieś nowe funkcjonalności do kolejnych wersji i później takie kwiatki wychodzą.

Changelog trzeba czymś zapełnić. "New!" wygląda lepiej niż "improved!" czy "fixed!"
Odpowiedz
#12
takie "przygody" w mojej opinii całkowicie dyskwalifikują ten soft Facepalm
bo reinstalacja nie powinna być receptą na rozwiązanie problemu, zwłaszcza że najprawdopodobniej nie powstaje on z winy użytkownika Wall
Odpowiedz
#13
czy zgłaszał ktoś to do comodo ?
Comodo Creating Trust Online
Odpowiedz
#14
Wydaje mi się, że nie, bo było by tu napisane. A ja tylko po polsku się dogaduję, więc mogą mnie nie zrozumiećGrin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości