Norton Antivirus jest wyłączony - komunikat centrum akcji
#1
Witam.
W Windows 7, centrum akcji informuje, że Norton Antivirus jest wyłączony. Gdy chce włączyć Nortona z poziomu centrum akcji, to wyskakuje okno z pytaniem, czy mam zaufanie, klikam na tak..., wyskakuje okno Nortona z informacją, że system jest bezpieczny. Widzę, że Norton działa, ale dlaczego centrum akcji cały czas informuje, że jest wyłączony?
Odpowiedz
#2
marian.koniuszko napisał(a):Witam.
W Windows 7, centrum akcji informuje, że Norton Antivirus jest wyłączony. Gdy chce włączyć Nortona z poziomu centrum akcji, to wyskakuje okno z pytaniem, czy mam zaufanie, klikam na tak..., wyskakuje okno Nortona z informacją, że system jest bezpieczny. Widzę, że Norton działa, ale dlaczego centrum akcji cały czas informuje, że jest wyłączony?

Pobierz i uruchom

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

.
Po zakończonej operacji operacji zrestartuj system i wyczyść rejestr używając CCleaner lub Wise Registry Cleaner.
Następnie uruchom

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

z uprawnieniami Administratora.
Wykonaj ponowny reset.
Pobierz i ponownie zainstaluj NAV 2012 i wykonaj update aplikacji.
Powinno pomóc Wink
Odpowiedz
#3
Wszystko zrobiłem zgodnie z poradą i zadziałało, ale do kolejnego restartu systemu, bo problem wrócił. Widzę, że NAV działa, więc wyłączyłem wkurzające powiadomienia.
Dzięki za pomoc.
Odpowiedz
#4
Są dwa rozwiązania:
1. NAV instalowałeś po inny antywirusie ijakieś śmieci mu przeszkadzają.
2. Masz zainfekowany system.Przeskanuj jakimś av online - Bitdefenderem lub ESET-em.
Odpowiedz
#5
Więc teraz uruchom plik BAT, do którego link masz w moim poprzednim poście, ale nie odinstalowuj NAV i wykonaj reset.
Odpowiedz
#6
ktośtam napisał(a):Więc teraz uruchom plik BAT, do którego link masz w moim poprzednim poście, ale nie odinstalowuj NAV i wykonaj reset.


Sorry, że tak długo nie odpowiadałem, ale niestety nic nie pomogło i zainstalowałem po wielu testach różnych antywirusów i pakietów IS w efekcie coś co nie muli kompa i bez problemu jest identyfikowane przez W7, czyli Outpost Security Suite Free i nie mam problemów.
Wielkie dzięki za pomoc.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości