Zbliża się data premiery MBAM 1.60
#1
Zgodnie z krótką zajawką, jaka pojawiła się wczoraj na oficjalnym profilu firmy Malwarebytes, możemy się wkrótce spodziewać wydania wersji 1.60 tego świetnego narzędzia.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
o swietnie
Odpowiedz
#3
Z notki wynika, że to już niedługo... Smile
••• KASPERSKY Internet Security 2018  | ZEMANA AntiMalware 2 •••
Odpowiedz
#4
Czyli niedługo po aktualizacji mbam, jego użytkownicy znów będą mogli używać za darmo jego wersję pro.Smile

W mbam pro nie podoba mi się jego moduł do blokowania stron, więc go wyłączyłam, bo gdzieś czytałam, że on nie jest zbyt skuteczny, że jest zbędny...

To prawda?
Kto pyta nie błądzi, ale błądzić jest rzeczą ludzką. Wink
Odpowiedz
#5
Jest denerwujący. Też nie używam bo ciągłe komunikaty o zablokowanym adresie były dobijające .
Odpowiedz
#6
kiedy używałem wersji pro mbam, nie przeszkadzał mi ten dodatek, uważam że z nim pakiet był bardziej skuteczny
WIN11
Ventura
Odpowiedz
#7
Po ostatnich wpadkach MBAM z False Positive to nie wiem czy będę instalował...
Odpowiedz
#8
Tomasz napisał(a):Po ostatnich wpadkach MBAM z False Positive to nie wiem czy będę instalował...


dlatego nie używam realtime tego pakietu
WIN11
Ventura
Odpowiedz
#9
Powiem tak, MBAM podczas trybu real-time potrafi zablokować dobre witryny, ale mi FP sypał właśnie podczas pracy on demand .... znajdował po prostu w systemowych trojany.
Odpowiedz
#10
u mnie nie było tego problemu
WIN11
Ventura
Odpowiedz
#11
Z tego, co zauważyłem MBAM woli sypać FP na systemach x64 - może dlatego nie miałeś tego problemu.
Odpowiedz
#12
Tomasz napisał(a):Z tego, co zauważyłem MBAM woli sypać FP na systemach x64 - może dlatego nie miałeś tego problemu.

Ja używam MBAM w wersji Pro ( real time ) na systemie Win7 HP x64 i anie jednego fałszywego alarmu więc nie wiem o czym mówisz, możliwe że miałeś system zainfekowany i tego nawet nie wiedziałeśWink
Odpowiedz
#13
Zainfekowany system tuż po reinstalacji? Smile

MBAM potem to naprawiło, gdy zgłosiłem FP. Tak jak mówie te problemy wynikały ze skanu na żądanie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości