BSOD przy instalacji Avasta
#1
Witam

Mam problem z Avastem i nie do końca wiem do jakiego działu to zakwalifikować.
Otóż odinstalowałem stargeo avasta 4.8 profesional i chciałem zainstalować nowego i po zainstalowaniu przy restarcie cały czas podczas uruchamiania windowsa mam blue screen więc wszedłem przez tryb awaryjny i odinstlowałem go.
Ogólnie próbowałem instalować wszytkie wersje avasta (free, pro, is) i zawsze to samo. Jak nie dałem restartuj to mogłem uruchomić avasta ale nie działał i nie dało się go włączyć. Nie wiem co zrobić teraz ?
Zainstalowałem comodo antyvirus z którym też mam problemy bo raz działa normalnie a raz się coś wiesza ??

Bardzo proszę o pomoc bo nie znam się tak na tych diagnostykach za bardzo.

Z góry dziękuję za szybką odpowiedź
Odpowiedz
#2
1. Usuń wszystkie antywirusy jakie masz.

2. Wyczyść system jakimś podstawowym sprzątaczem typu ccleaner.

3. Spróbuj usunąć resztki avasta programem od producenta:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


4. Spróbuj ponownie zainstalować najnowszego avasta.

BTW. Nie ten dział, przenoszę.
Odpowiedz
#3
wiesz robiłem to wszystko oprócz ccleanera i nic to nie dało Sad
Odpowiedz
#4
Miałem podobnie u siostry na komputerze, wrzuciłem jej eseta 4 i do dziś chodzi. Może i Ty spróbuj z innym antywirusem?
Pozdrawiam
avast! Free Antivirus
Asus X52JE | Intel Core i3 M370 | 3GB RAM DDR3 | ATI Radeon HD 5470
Odpowiedz
#5
Spróbuj jeszcze skorzystać z tego narzędzia

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

, jeżeli nie pomoże to chyba będziesz musiał zainstalować system ponownie.
Odpowiedz
#6
Proszę, nie zakładaj tamatów na kilku forach. Identyczny widziałem na dp.pl. Co jest na tym bluescreenie? Kod i sterownik, albo dodatkowe informacje.
Odpowiedz
#7
Tryb awaryjny i uruchom przywracanie systemu, wróć do punktu gdzie wszystko było ok., usuń potem Avasta 4.8 i zainstalujnowego 6.0 jak sytuacja się powtórzy, instaluj coś innego niż Avast.(Comodo,MSE,AVG...).
Odpowiedz
#8