Komunikacja z jądrem programu Eset nie powiodła się
#1
Hey!
Mam problem z wysłaniem pliku do analizy przez Eset.
Przedstawię to obrazkowo

1.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



2.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



3.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



-------------------------------------------------------------------------------------

Czy ktoś miał taki problem? Jak temu zaradzić? Wiem, że najlepiej napisać do supportu, ale może Wy mi pomożecie <!-- sSmile2-->Smile2 <!-- sSmile2-->
Dodam, że wersja programu to 4.2.71.2
Odpowiedz
#2
Kilka dni temu używałem eseta 5 , a że na paczce wykrył tylko 60% to sprawdziłem również wersje finallna 4. Przy krótkim użytkowaniu 4ki użyłem tego wysyłania plików i dodało do kolejki bez problemu. Możliwe że coś się sknociło. Próbowałeś raz jeszcze zainstalować po uprzednim porządnym wyczyszczeniu resztek eseta?
Sandboxie + UAC Max/Spyshelter P + Webroot SA + OPEN DNS
Odpowiedz
#3
Nie reinstalowalem Eseta, ale dlatego, ze od formatu mam go pierwszy raz... Nie wiem,z czego to moze wynikac. Z kwarantanny tez nie moge wyslac, tym razem "Operacja nie powiodla sie". No nic, poczekam na v5, sformatuje dysk i zobaczę.
Odpowiedz
#4
Nie masz przypadkiem zainfekowanego systemu?
Odpowiedz
#5
Nie, nie mam Wink
Odpowiedz
#6
Jeżeli tak uważasz... W takim razie sprawdź usługi ESET''a i tryb ich uruchamiania.
Odpowiedz
#7
Tak, sprawdzalem juz to. Jest tak, jak powinno byc.
Odpowiedz
#8
W takim razie odinstaluj go narzędziem:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

z trybu awaryjnego, jeżeli po ponownej instalacji problemsię powtórzy, sprawdź czy system nie jest zainfekowany.

Jeszcze jedno, masz jakieś inne narzędzia do ochrony poza ESET''em?
Odpowiedz
#9
Zrestartuj kompa Kamil, będzie git, za dużo kombinujesz.
Odpowiedz
#10
Pascal, mam MBAM Pro i SpyShelter.
Andrzej, zaraz zrestartuje Smile
Odpowiedz
#11
Tylko nie mów mi, że nie próbowałeś rozwiązać problemu restartem.Facepalm
Jeżeli restart nie pomoże, spróbuj wyłączyć SpySheltera, być może on blokuje dostęp ESET''owi.
Odpowiedz
#12
Niestety nie moglem zrestartowac komputera, bo sciagalem wazny plik. Teraz go zrestartowalem, ale sprawdze dopiero za ok. godzine
Odpowiedz
#13
Zobacz

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

.
SpyShelter Firewall, Sandboxie, 1Password, Keriver 1-Click Restore Pro, HitmanPro, SecurityKISS, Bitdefender TrafficLight, Adblock Plus, ScriptSafe, DISCONNECT
Odpowiedz
#14
SE7EN, mam tak ustawione. Zobacze jak sytuacja po restarcie.
Odpowiedz
#15
Zapomniałem napisać Tongue Restart nic nie pomógł, podejrzewam, że mam już troszeczkę zaśmiecony system, tym bardziej, że od formatu przewinęło się przez system chyba 5 innych AV, a nie używałem do ich deinstalacji osobnego narzędzia. Dosłownie przed chwilą Eset zapytał się, czy wysłać pliki do analizy, kliknąłem wyslij i chyba wysłało, bo żadnej informacji o błędzie nie bylo.
Odpowiedz
#16
Mam prosbe.
Czy ten, kto uzywa Eseta moglby cos sprawdzic?
Chodzi o to, zeby zaznaczyc min.10 plikow i przeniesc je wszystkie na raz do kwarantanny. U mnie w tym momencie wystepuje awaria explorer.exe.

Z gory dzieki.
Odpowiedz
#17
U mnie nie ma problemu. Liczba plików w kwarantannie zwiekszona do 1289 Wink
ESET NOD32 5 + PC Tools Firewall Plus + Truecrypt
Odpowiedz
#18
Swietnie Sad Chyba pora na format...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości