avast! Free Antivirus for Mac
Do tej pory Avast miał swój program na mac, ale był on płatny...tymczasem wczoraj na swoim forum poinformował, że jest już dostępna do pobrania darmowawersja (podkreślenia tekstu własne)
"We''re glad to announce a new major version of "avast! Free Antivirus for Mac" . The current popularity of Apple products also makes them more interesting for the bad guys so we thought it would be good to prepare for the battle sooner rather than later. The new version has been almost totally reworkedcompared with our previous solution for the Mac OS.

We''re kicking off with three shields and an on-demand scan . The Web Shield together with the Mail Shieldwill check the vast majority of incoming data from the Internet. avast! Free Antivirus for Mac is also equipped with a File Shield , which scans all programs stored and executed from your hard drive. Everything is packed in a brand new GUI and is now available as a public beta.

Features:

On-demand scanning:It''s possible to scan the whole file system, network volumes or a mounted removable volume. You can also run a custom scan. Scan reports are automatically archived and are accessible from the GUI at anytime.
On-screen alerts:Alert messages are displayed on-screen whenever a threat is detected.
File Shield:The File Shield scans the binaries of started applications and all files at the time they are modified.
Web Shield:The Web Shield monitors and filters all HTTP traffic coming from web sites on the Internet. Connections from your web browser are redirected to the Web Shield module. The Web Shield in turn connects to the requested web server and while downloading the content, it simultaneously scans it for viruses and Trojans. Only clean data is delivered to the browser, all malware is stopped before it gets saved on your Mac.
Mail Shield:The Mail Shield monitors and filters all POP3 and IMAP traffic coming from mail servers on the internet. It does not prevent saving of infected files (doing so could lead to irreversible data loss), it just detects them. The File Shield prevents any infected attachments from causing harm to your system.
Automatic updates:The scanning engine is automatically updated with our regular VPS database updates."

Źródło informacji

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Pobieranie avast! Free Antivirus for Mac

"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
o ciekawe zainstaluje i zobaczę co i jak
WIN11
Ventura
Odpowiedz
A interfejs wymienili na czytelniejszy ? Tongue
I polska wersja językowa by się przydała Tongue
MacBook Pro 13" Retina Mid 2014
Odpowiedz
na razie żenada
nic mi się nie podoba ale jest to wersja beta
WIN11
Ventura
Odpowiedz
zarzuciłbyś screenem ? Tongue
Odpowiedz
masz

WIN11
Ventura
Odpowiedz
Dzięki :-) No i tak się prezentuje lepiej niż poprzednia wersja Smile
Odpowiedz
tak tylko bazy jakieś takie stare są
WIN11
Ventura
Odpowiedz
No widzę właśnie, ale to beta.. więc trochę braków można jej wybaczyć.
Odpowiedz
ale co najważniejsze dosyć sprawnie wyłapuje webshield
to mi było potrzebne.
mac defender wykrywa, nie jest źle

Dodano: 26 maja 2011, 2011 18:04

o jakieś nowe bazy pobrał
WIN11
Ventura
Odpowiedz
Proszę państwa, chyba przyda się odświeżenie.. Wersja dla mac osiągnęła numer 7.0 interfejs poddali wymianie i program w końcu jest aktualny i sam się aktualizuje. Są wszystkie zapory o których pisal ichito wyżej + WebREP, które obsługuje również safari, natomiast jest dużo lepiej rozwiązane niż na Windows(jak dla mnie). Wyświetla się na każdej stronie w lewym górnym rogu przez chwilę, informując o jakości danej strony. WebSHIELD działa i blokuje strony w locie, Kaspersky tego u mnie nie robił, wiec chyba nie ma takowej ochrony, jak również Avira (oba pozwalały ściągnąć wszystko, a potem leczyły). Ale jak wiemy z doświadczenia, avast! blokuje sporo stron WWW z wirusami.

Odpowiedz
O, bardzo ładny nowy wygląd. Szkoda, że nie ma takiego na PC tylko nasrane tych przycisków itd. że po oczach bije.
avast! Free Antivirus
Asus X52JE | Intel Core i3 M370 | 3GB RAM DDR3 | ATI Radeon HD 5470
Odpowiedz
Mi się właśnie ten wygląd nie podoba, na PC jest ładniejszy.
Instalowałem to raz i okna programu nawet nie dało się otworzyć, errory wyskakują.
Po usunięciu został działający WebRep, a w preferencjach systemowych są opcje dotyczące Avasta.
Odpowiedz
Po w preferencjach trzeba panele ręcznie usuwać, to nie tylko po avaście tam rzeczy zostają.. Smile
Odpowiedz
Niedawno, jakieś kilka dni temu.
Odpowiedz
miałem avasta jakiś czas temu i chodził bardzo dobrze
ochrona web działa bardzo sprawnie.
zmieniłem na avirę, tylko dlatego że lubię ten program i mam zainstalowana wersję free na pc, z tego co zauważyłem to jest lżejsza niż avast, ale to moje osobiste zdanie
avirce free przydała by się taka ochrona www, ale nie ma na nią co liczyć, bo wirusów na maca jest niewiele

ale mam jeszcze chęć wypróbować nowego sophosa na maca wersja 8
ma parę ciekawych funkcji:

This release includes a number of new enhancements including:
Scheduled Scans: Now, in addition to On-Access and On-Demand Custom Scans, you can also create Scheduled Scans to run automatically on a pre-defined schedule
Live Protection: Gives you a direct connection to the very latest information we have about new Mac threats. Using our global intelligence network, we can identify new threats quickly and make sure your Mac is protected—immediately. Live Anti-Virus has been available in our Windows products for a while now and I''m really excited that our Mac customers will now be able to benefit.
Enhanced user-interface: We’ve improved the user-interface and made the product even easier to use

interesuję mnie działanie live protection w praktyce
może zainstaluje dzisiaj i zobaczę jak to działaSmile
WIN11
Ventura
Odpowiedz
Avast! się stara. dziś już 3 aktualizacja na Mac''u była... :-)
Odpowiedz

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości