19.02.2008, 11:16
Witam.
Mam następujący problem. Używam klienta pocztowego Thunderbird. Posiadam skrzynki pocztowe m.in. na Wirtualnej Polsce. Przy próbie pobrania wiadomości z tej poczty wyskakuje mi monit informujący o błędzie. Po wymianie maili z supportem z WP wysłali mi następującą wiadomość:
W konfiguracji programu pocztowego nie widzę, żeby adresy serwerów były podmienione. Pomyślałem, że na tym forum znajdzie się ktoś, kto potrafi rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam
Mam następujący problem. Używam klienta pocztowego Thunderbird. Posiadam skrzynki pocztowe m.in. na Wirtualnej Polsce. Przy próbie pobrania wiadomości z tej poczty wyskakuje mi monit informujący o błędzie. Po wymianie maili z supportem z WP wysłali mi następującą wiadomość:
Kod:
Jest to objaw charakterystyczny dla programow antywirusowych, ktore "podmieniaja" w konfiguracji konta pocztowego serwery poczty na lokalne, rozpoznawalne przez to oprogramowanie. W przypadku wystapienia jakiegos problemu z antywirusem program pocztowy zglasza klopot z polaczeniem z tymze serwerem, ktore moze byc identyfikowane jako problem z polaczeniem si z kontem.
Mozliwosci zaradzenia problemowi sa dwie:
* zmiana serwerow poczty w konfiguracji programu pocztowego na wlasciwe
(zazwyczaj czlon po @ w adresie e-mail),
* kontakt z dzialem obslugi klienta producenta oprogramowania
antywirusowego.
W konfiguracji programu pocztowego nie widzę, żeby adresy serwerów były podmienione. Pomyślałem, że na tym forum znajdzie się ktoś, kto potrafi rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam