Thunderbird, poczta na WP i ... AntiVir
#1
Witam.
Mam następujący problem. Używam klienta pocztowego Thunderbird. Posiadam skrzynki pocztowe m.in. na Wirtualnej Polsce. Przy próbie pobrania wiadomości z tej poczty wyskakuje mi monit informujący o błędzie. Po wymianie maili z supportem z WP wysłali mi następującą wiadomość:

Kod:
Jest to objaw charakterystyczny dla programow antywirusowych, ktore "podmieniaja" w konfiguracji konta pocztowego serwery poczty na lokalne, rozpoznawalne przez to oprogramowanie. W przypadku wystapienia jakiegos problemu z antywirusem program pocztowy zglasza klopot z polaczeniem z tymze serwerem, ktore moze byc identyfikowane jako problem z polaczeniem si z kontem.

Mozliwosci zaradzenia problemowi sa dwie:

* zmiana serwerow poczty w konfiguracji programu pocztowego na wlasciwe
(zazwyczaj czlon po @ w adresie e-mail),
* kontakt z dzialem obslugi klienta producenta oprogramowania
antywirusowego.


W konfiguracji programu pocztowego nie widzę, żeby adresy serwerów były podmienione. Pomyślałem, że na tym forum znajdzie się ktoś, kto potrafi rozwiązać ten problem.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Jaka wersja AntiVra ,bo Classic nie skanuje poczty , a jak Premium to wyłącz Mail Guard , i sprawdź czy maile dochodzą .
Thunderbird prawidłowo skonfigurowany ?
Odpowiedz
#3
Wersja Classic, Thunderbird skonfigurowany prawidłowo - z inny kont pobiera, z wp wyskakuje monit. Nie wiem, czy to wina antywirusa, serwis wp zwrócił mi na to uwagę, więc pytam.
Odpowiedz
#4
Moja mama też ma konto na wp, na kompie nie miała żadnego antywira i też jej taki idiotyczny monit wyskakiwał. Zmuszona była skończyć z outlookiem i zacząć logować się via webmail.
Sama byłabym ciekawa, jak rozwiązać ten problem, bo skoro nie było antywira to wina musi leżeć gdzieś indziej.
Odpowiedz
#5
Znalazłem gdzieś na necie rozwiązanie polegające na usunięciu wszystkich wiadomości z konta . Po usunięciu niektórym użytkownikom monit przestał wyskakiwać. Ja również zastosowałem ten sposób. Monit na początku się nie pokazywał, później kilkakrotnie się pokazał, a od pewnego czasu problem w ogóle nie występuje. Tylko nie wiadomo dlaczego ..... Wink Pozdrawiam
Odpowiedz
#6
Nietoperka używałem przez ostatnie 3 lata i jest świetny, ale chciałem spróbować jakiegoś innego, a Thunderbirda wszędzie wychwalali więc postanowiłem stestować. Na razie bez rewelacji, ale nie instalowałem żadnych dodatków na razie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości