SpyShelter Free / Premium
Zapory jako takiej już nie rozwijają, wię ctę informację umieszczam w tym wątku. To chyba pierwsza oficjalna informacja na temat sprzedaży praw do SpySheltera do firmy amerykańskiej


Cytat:SpyShelter, (originally founded by Datpol in Poland) has now joined forces with a small team in Texas USA to continue updating and improving the SpyShelter software. Although the company is now officially based in Texas, we will continue to work with the original SpyShelter founder to make some major new features.

Haven’t tried SpyShelter yet? Please give it a try, and if you enjoy our software please consider upgrading to a paid version. The purchases you make will help us grow our team and continue improving the software.

Have feedback? Please email our helpdesk. We read every email and our team will discuss your feedback and ideas.

Sincerely, The SpyShelter Team


EU + USA = SpyShelter - SpyShelter | World's best anti keylogger
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
Witam wszystkich,
jestem nowym użytkownikiem programu SpyShelter Premium. Widzę, że na tym forum jest to program dosyć dobrze znany i ma tutaj wielu zwolenników. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc właśnie tutaj. Po instalacji SpyShelter przestał działać program Sticky Password, który w ogóle nie chce się uruchomić. W sekcji Reguły -> Kontrola startu aplikacji jest dodana reguła zezwalająca na start programu ale pomimo tego program SP nie chcę się uruchomić. Może któryś z forumowiczów spotkał się z takim problemem i wie jak rozwiązać problem. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
Tu nie chodzi tylko o samo uruchomienie aplikacji i koniecznych procesów, ale o ich akcje, które SS może blokować. Sprawdź przede wszystkim w regułach, jakie akcje są wykryte i zezwolone, na pewno też powinieneś w opcjach szyfrowania wykluczyć program z szyfrowania - SS sam szyfruje klawiaturę, więc pewnie masz konflikt.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
(24.11.2022, 08:48)ichito napisał(a): Tu nie chodzi tylko o samo uruchomienie aplikacji i koniecznych procesów, ale o ich akcje, które SS może blokować. Sprawdź przede wszystkim w regułach, jakie akcje są wykryte i zezwolone, na pewno też powinieneś w opcjach szyfrowania wykluczyć program z szyfrowania - SS sam szyfruje klawiaturę, więc pewnie masz konflikt.

Dziękuje za szybką odpowiedź i nakierowanie. Wygląda na to, że problemem jest moduł szyfrowania klawiatury. Jak wyłączyłem moduł szyfrowania klawiatury w SpyShelter to zaczął działać Sticky Password. Dodałem procesy Sticky Password do wykluczeń w module szyfrowanie klawiatury SpyShelter i ponownie włączyłem ten moduł. No i niestety problem znowu się pojawił. Sticky Password nie chce się uruchomić. Przejrzałem również reguły i wygląda, że procesy Sticky Password nie są blokowane przez SpyShelter. Może ktoś ma jakiś pomysł gdzie tkwi problem ?
Odpowiedz
Przy niezgodnościach w tego typu aplikacjach trzeba czasem spróbować kilku sposobów, bo samo wykluczenie z szyfrowania przez inna aplikację może nie działać np.:
- wklikaj się regułach SS w każdy z procesów SP, wtedy dostaniesz się do okna reguł zaawansowanych i sprawdź, co ma status domyślne, a co zezwolone
- możesz usunąć wszystkie reguły SP i włączyć tryb ochrony automatyczny średni w ustawieniach SS - to samoczynnie powinno dać kilka automatycznych zezwoleń
- możesz przy usuniętych regułach SP włączyć tryb pytaj użytkownika i przeklikać się przez wszystkie alerty zezwalając na te konieczne dla SP (polecałbym póki co wszystkie)
- możesz w opcjach ochrony spróbować włączyć większą kompatybilność SS z innymi aplikacjami
- możesz na liście monitorowanych akcji na automatyczne zezwalanie dla wykrytej akcji szyfrowania przez inne aplikacje.
Tyle mi na razie do głowy przychodzi, a przy okacji możesz trochę się dowiedzieć o działaniu SS z tego wątku
https://safegroup.pl/thread-11669.html
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
(25.11.2022, 19:52)ichito napisał(a): Przy niezgodnościach w tego typu aplikacjach trzeba czasem spróbować kilku sposobów, bo samo wykluczenie z szyfrowania przez inna aplikację może nie działać np.:
- wklikaj się regułach SS w każdy z procesów SP, wtedy dostaniesz się do okna reguł zaawansowanych i sprawdź, co ma status domyślne, a co zezwolone
- możesz usunąć wszystkie reguły SP i włączyć tryb ochrony automatyczny średni w ustawieniach SS - to samoczynnie powinno dać kilka automatycznych zezwoleń
- możesz przy usuniętych regułach SP włączyć tryb pytaj użytkownika i przeklikać się przez wszystkie alerty zezwalając na te konieczne dla SP (polecałbym póki co wszystkie)
- możesz w opcjach ochrony spróbować włączyć większą kompatybilność SS z innymi aplikacjami
- możesz na liście monitorowanych akcji na automatyczne zezwalanie dla wykrytej akcji szyfrowania przez inne aplikacje.
Tyle mi na razie do głowy przychodzi, a przy okacji możesz trochę się dowiedzieć o działaniu SS z tego wątku
https://safegroup.pl/thread-11669.html

Wypróbowałem porady, które zaproponowałeś. Niestety to nie pomogło. Zostało tylko do sprawdzenia automatyczne zezwalanie dla wykrytej akcji szyfrowania przez inne aplikacje na liście monitorowania akcji. Nie widzę takiej pozycji w ustawieniach programu. Chyba, że zostało to ukryte pod inną nazwą? Swoją drogą fajny artykuł poświęcony SS. Napisałem kilka dni temu do producenta, aby pomógł w rozwiązaniu problemu ale na razie cisza.


Załączone pliki Miniatury
           
Odpowiedz
Jeśli chodzi o akcje, to sprawdź wszystkie z opisem "przechwytywanie danych/informacji z klawiatury" oraz akcję #25. A gdybyś spróbował od zera czyli nowa instalacja bez reguł w SS i wciśnąć tryb instalacji? Tylko wtedy musisz mieć zaznaczoną w ustawieniach opcję tworzenia reguł podczas instalacji.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
(28.11.2022, 16:01)ichito napisał(a): Jeśli chodzi o akcje, to sprawdź wszystkie z opisem "przechwytywanie danych/informacji z klawiatury" oraz akcję #25. A gdybyś spróbował od zera czyli nowa instalacja bez reguł w SS i wciśnąć tryb instalacji? Tylko wtedy musisz mieć zaznaczoną w ustawieniach opcję tworzenia reguł podczas instalacji.

No niestety, to również nie pomogło. Na razie radzę sobie tak, że wyłączam na chwile moduł szyfrowania klawiatury SS i w tym czasie włączam SP. Nie jest to dla mnie jakoś bardzo uciążliwe ale mam nadzieję, że uda się ten problem rozwiązać. Napisałem drugą wiadomość do producenta w tej sprawie, mam nadzieję, że kiedyś w końcu odpowiedzą.
Odpowiedz
(29.11.2022, 18:44)StMi napisał(a):
(28.11.2022, 16:01)ichito napisał(a): Jeśli chodzi o akcje, to sprawdź wszystkie z opisem "przechwytywanie danych/informacji z klawiatury" oraz akcję #25. A gdybyś spróbował od zera czyli nowa instalacja bez reguł w SS i wciśnąć tryb instalacji? Tylko wtedy musisz mieć zaznaczoną w ustawieniach opcję tworzenia reguł podczas instalacji.

No niestety, to również nie pomogło. Na razie radzę sobie tak, że wyłączam na chwile moduł szyfrowania klawiatury SS i w tym czasie włączam SP. Nie jest to dla mnie jakoś bardzo uciążliwe ale mam nadzieję, że uda się ten problem rozwiązać. Napisałem drugą wiadomość do producenta w tej sprawie, mam nadzieję, że kiedyś w końcu odpowiedzą.
Całkowita deinstalacja programu włącznie z usunięciem folderu oraz wszystkich plików. ponowna instalacja programu w trybie instalacji i działa
Pozdrawiam Jacek
Odpowiedz
(29.11.2022, 20:56)Jacenty napisał(a): Całkowita deinstalacja programu włącznie z usunięciem folderu oraz wszystkich plików. ponowna instalacja programu w trybie instalacji i działa

Nie wiem u kogo to zadziałało ale w moim przypadku to nie działa. Usunąłem całkowicie SP wraz z wszystkimi plikami i folderami (nawet, te które są ukryte), usunąłem wpisy w rejestrze i nie pomogło.
Odpowiedz
INFORMACYJNIE
Po ostatniej aktualizacji SP program uruchamia się już bez problemu. Podczas aktualizacji SP należy włączyć w SS tryb "pytaj użytkownika" oraz uruchomić instalator w trybie instalacji. Teraz u mnie SP działa już bez problemu. Dziękuję osobom, które wcześniej nakierowały mnie na miejsca, gdzie należy szukać problemu.

Pozdrawiam
Odpowiedz
Teraz po wywaleniu SSFW da sie zrobić przebitke licencji na lifetime do zwykłej wersji?
Warstwy ochrony

1)Ograniczenie/blokowanie dostępu do danych/aplikacji
2)Odizolowanie i tworzenie osobnych baz danych/aplikacji
3)Kopia zapasowa systemu/ważnych danych.
4)Wykrywanie i kasowanie wirusów/złośliwych aplikacji.
Odpowiedz
Miałem SSFW lifetime. Napisałem do supportu - przysłali nowy klucz lifetime do Premium.
Odpowiedz
(10.01.2023, 15:53)Buli napisał(a): Miałem SSFW lifetime. Napisałem do supportu - przysłali nowy klucz lifetime do Premium.

Ok potwierdzam odpisali po paru godzinach i klucze do bazowej wersji.
Warstwy ochrony

1)Ograniczenie/blokowanie dostępu do danych/aplikacji
2)Odizolowanie i tworzenie osobnych baz danych/aplikacji
3)Kopia zapasowa systemu/ważnych danych.
4)Wykrywanie i kasowanie wirusów/złośliwych aplikacji.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości