Przestalo pobierac aktualizacje
#1
Witam!
Niedawno pojawil sie problem w moim Antivirze Classic, a mianowicie od 12 grudnia nie chce pobierac aktualizacji. Wyglada to tak jakby nie mogl sie polaczyc z odpowiednim serwerem, bo pokazuje sie to okienko od pobierania, ale procenty nie chca rosnac. Licencja jest jeszcze wanza do lutego. Przed tym 12 grudnia bylo wszystko ok. Wie ktos co to moze byc bo sam juz nic nie zdzialam.
Odpowiedz
#2
Witam.Spróbuj pobrać aktualizację ręcznie przez kliknięcie na Start update,i poczekaj nawet 2-4 minuty na połączenie,ta aktualizacja ma ponad 4MB,przed chwilą sprawdzałem i u mnie nie ma problemów z połączeniem z serwerem,a jeśli się nie uda teraz to spróbuj po g.23.
Odpowiedz
#3
Witam
Mam mały problem zwiazany z pobieraniem aktualizacji. Kiedy próbuję to zrobić pojawia mi się taki komunikat "The following error occurred when trying to start the update. Scheduler not loaded"
Proszę o pomoc.
Odpowiedz
#4
Masz wszystkie komponenty od Aviry włączone w start > uruchom > msconfig > "uruchamianie"? Czemu odgrzewasz stary topik Tongue
Odpowiedz
#5
zrobiłam jak powiedziałeś ale co dalej mam robic, coś konkretnego zaznaczyć? :roll:

Dodano : Dzisiaj o godz. 8:48 pm
mam zaznaczone uruchomianie diagnostyczne a jest jeszcze selektywne i normalne Czy to o to wogóle chodzi?? :shock:
Odpowiedz
#6
anett250 napisał(a):The following error occurred when trying to start the update. Scheduler not loaded


Nie wyłączyłaś czasami usługi Harmonogram zadań(Task manager )

Bez tego nie zadziała
Odpowiedz
#7
A gdzie jest takaopcja
gdzie to znajdę??
jestem amatorką wiec wybacz :cry:
Odpowiedz
#8
Start -> Uruchom -> services.msc -> odnajdź usługę Harmonogram Zadań -> Prawoklik na nią -> Właściwości -> ustaw status na Automatyczny.
Odpowiedz
#9
Niestety nadal to samo a zrobiłam jak poleciłeś :cry: HELP :evil:
Odpowiedz
#10
A reinstalacji próbowałaś ?
Odpowiedz
#11
Reinstalować tzn odinstalować i zainstalować ponownie??
Jeśli chodzi o to to tak robiłam. Nie wiem co robić dalej :cry:

[ Dodano : Dzisiaj o godz. 11:00 pm ]
Już dziś nie będę się w to bawiła ale jutro spróbuję odinstalowac i na nowo zainstaluje ten program. Zobaczymy jak bedzie. Dziękuję za pomoc
Odpowiedz
#12
Sprawdź, jak się ma usługa AntiVir Scheduler. Ustaw ją na Automatyczny. Próbowałaś ręcznej aktualizacji?

Skoro to nie pomoże, zreinstaluj program, wyczyść resztki w rejestrze i spróbuj ponownej instalacji.
Odpowiedz
#13
Wskazówki pomogły Tonguejak narazie wszystko gra :wink: dziekuję i pozdrawiam
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości