Klient nie ma wymaganych uprawnień
#1
Proszę o sprawdzenie logów z FRST
Pliku FRST.tx nie mogę dołączyć ; "Plik załącznika "FRST.txt" jest za duży. Maksymalny rozmiar pliku to 200 kilobajtów."


Załączone pliki
.txt   Addition.txt (Rozmiar: 42,88 KB / Pobrań: 8)
.txt   Shortcut.txt (Rozmiar: 98,1 KB / Pobrań: 6)
#2
Spróbuj skompresować plik np funkcją "wyślij do folder skompresowany zip".
#3
Ech tamten temat potem wywalę, chociaż częściowo każdy miał trochę racji Smile

Skoro najpierw nieaktywne konto administatratora które było potem komendą aktywowane nic to nie dało, to z błędów wynika że winowajcą jest SecureAPlus którego należy odinstalować.

Odinstaluj i napisz jaki jest rezultat.

Poza tym czemu nie używasz Shadow Defender którego masz zainstalowanego ?
#4
@tachion
Na wstępie ; należy Ci się szacunek i ode mnie skrzyneczkę "perły chmielowej".=Smile))
Odinstalowałem tą SecureAPlus - aplikacja ta "siedziała" w moim PC-cie od dłuższego czasu..ot tak jakoś wszystko "z rozpędu"..
Po odinstalowaniu - wszystko powróciło do normy /postawiłem Audials TVRecorder..postawiłemTextEdit Plus /..wygląda na to,że niby jest wsjo OK.
Serdeczne podziękowania Tobie..za wskazania i rady.
Co do Shadow Defender - niby jest - ot tak dla bezpieczeństwa.
Jeszcze raz : DZIĘKUJĘ
Temat chyba - zamkniemy..
#5
Tachion za pomoc się szykuj na % Grin
 Nie które programy zabezpieczające czasami zachowują się gorzej niż zagrożenie
#6
%%...bardzo chętnie - ale myślę,że dzieli nas zbyt duża odległość =))))/ północne lubelskie..
Dzięki @tachon..dzięki @bluszcz...dzięki @LiberumVETO..!!

PS. A SecureAPlus - niby siedział w systemie od dłuższego czasu - ale nie pamiętam,aby wykrył jakiekolwiek zagrożenie / to tak na marginesie..




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości