Powolne działanie laptopa
#1
Witam.

Laptop strasznie  powoli się włącza i tak samo reaguje po włączeniu, przy moim pierwszym włączeniu załączyło się : sprawdzenie dysku - dość szybko poszło. I to mi dało do myślenia żeby sprawdzić dysk : CrystalDiskInfo - coś znalazło.  Malwarebytes przy instalacji wywalił błąd i się nie zainstalował , zainstalowałem mks_vir. Logi :

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Przepraszam, że zabieram głos w tym dziale, bo on zarezerwowany dla eksperta, ale tak na marginesie chciałem dodać, ze przy laptopach warto dopisać jak on stary jest i czy ma zainstalowany pakiet oprogramowania od producenta. Z czasem to oprogramowanie staje się problemem konfliktów, bo porzucone wsparcie i aktualizacje. Mówiąc krótko system ewoluował a programy producenta zatrzymały się w miejscu. Bez tych dodatków komputer będzie świetnie działać a i znalezienie problemow bd łatwiejsze. No chyba, że to nowa maszyna, wspierana przez producenta.
Post sprawdzony przez  Arcabit Internet Security
Odpowiedz
#3
@ A11-11Q  po logach wygląda że laptopa mają od 2-3 miesięcy (Windows 10 - bez śmieciowych programów) , wina może być po stronie dysku.

Pastebin.com server znów padł --- logi wrzuciłem na 

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#4
@Sillo W screen widać że są błędy C5 i C6 co moze i pewnie ma wpływ na działanie systemu. Zrób Skanowanie HDDScan i pokaż jakie są czasy z odczytów.

Pewnie logi przejrzy potem Tachion, ale do tego czasu podeślesz mu też resztę to będzie wiadomo więcej.
Odpowiedz
#5
Test się robi 35% , czy gwarancja obejmuje wymiane dysku za free (asus) ?
Odpowiedz
#6
Skąd mamy mieć informacje czy obejmuje. Zależy od gwarancji. Tutaj zostaje tylko i wyłącznie kontakt z Asusem. Oni udzielą Tobie komplet informacji, a nie my ludzie na forum.
Odpowiedz
#7
Tak z ciekawości się zapytałem bo myślałem że ktoś już wymieniał ...
Odpowiedz
#8
Ale pamiętaj, że każdy laptop może mieć inny zakres gwarancji. W jednym może być, że do pierwszego roku wymieniają a w innej gwarancji przez cały okres jej trwania na przykład przez 2 lata czy 3 lata.
Odpowiedz
#9
W logach oprócz pewnego rodzaju błędów np. też z dyskiem nic więcej nie widać.

Dysk raczej do wymiany. Parametr C6 określa problemy z powierzchnią dysku lub podsystemem mechanicznym, tak więc dane do przeniesienia i rozglądał bym się za czymś innym.
Odpowiedz
#10
ok, dzięki
Odpowiedz
#11
(24.12.2019, 15:31)Sillo napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

ok, dzięki
najlepiej przesiądź się na ssd
Wisevector v3,05
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości