Promocja 50% upustu na SpyShelter - tylko ten weekend!
To nie jest promocja publikowana na stronie programu, ale jest jak najbardziej oficjalna i mogę ją tu zaanonsować.
50% upustu z poniższym kodem ważne jest do końca niedzieli i sumuje się z promocją wynikającą z ilości zakupywanych licencji.
Na stronie zakupu licencji należy wybrać produkt i ilość licencji, a następnie po przekierowaniu na stronę sklepu zaznaczyć opcję "mam kupon zniżkowy" i potem go wpisać/przekopiować...sprawdziłem i działa Smile
Cytat:SpyShelter 50% Summer Sale

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Special Offer Until End Of The Weekend

Take advantage of this unique opportunity to purchase SpyShelter Premium or SpyShelter Firewall license with 50% discount. There is no limit to the number of keys that can be bought. The discount also adds up with the volume discount, so the bigger the order, the bigger the saving!

SpyShelter 50% Discount Code

FX8W2K

Valid for SpyShelter Premium and SpyShelter Firewall licenses
Valid until August 20, 2018

How to use the discount code?

Coupon code can be used on the product checkout page. Simply go to

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

, select the product you want to purchase and the number of licenses, click the Purchase button and use FX8W2K discount code on the checkout page. Code is valid for SpyShelter Premium and SpyShelter Firewall until 20th of August to get 50% discount on your order.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości