Duże zużycie pamięci i inne problemy .
#1
Witam . 
Mam problem z dużym zużyciem pamięci ram w chrome oraz z ogólną kondycją systemu często coś nie działa .
Logi w załączniku bo strona do wklejania odmawia posłuszeństwa . 
Z góry dzięki .


Załączone pliki
.txt   Addition.txt (Rozmiar: 28,62 KB / Pobrań: 149)
.txt   FRST.txt (Rozmiar: 67,34 KB / Pobrań: 125)
.txt   Shortcut.txt (Rozmiar: 49,99 KB / Pobrań: 176)
Odpowiedz
#2
Jeśli temat aktualny to od Wtorku po pracy powinienem być już dostępny, tak więc tematy dalej pociągniemy.

Składam nowy sprzęt tak więc wszystko to trwało Smile
Odpowiedz
#3
Jeśli jeszcze aktualne.

Widoczne są błędy Google Chrome - widzę też że chyba posiadasz płytę asrocka (rozumiem że nie podkręcasz procesora) jeśli tak to są możliwe błędy przeglądarki lub po prostu można mieć pretensje do samego Microsoftu. Można też spróbować zainstalować poprzednią wersję chrome, możliwe też że Microsoft to naprawi w następnych aktualizacjach Smile

Z Firefoxa też chyba nie korzystasz tak więc odinstaluj.

Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:

Kod:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxps://www.google.pl
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://www.google.pl
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = hxxps://www.google.pl
CHR StartupUrls: Default -> "hxxps://www.google.com/","hxxps://mysearch.avg.com?cid={40FB9487-6560-4544-A2D7-B7B9F5AF551D}&mid=f7363071b2ae47d2a30b6476200e31d7-ad1491be2ce6c122f6b66faa90e70c2decf7d34c&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-08-29 18:20:44&v=18.1.9.799&pid=safeguard&sg=&sap=hp"
RemoveDirectory: C:\AdwCleaner
C:\Windows10Upgrade
C:\$GetCurrent
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Brak pliku
CMD: net user defaultuser0 /delete
EmptyTemp:

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.
Odpowiedz
#4
Wywaliłem Avast, zaktualizowałem chrome i czasu też trochę minęło więc wstawię nowe logi .
Jest niby lepiej ale czasem zdarzy się że wywali jakiś błąd lub całkowicie się wyłączy.
Nie wiem czy to nie wina przypadkiem kwietniowej aktualizacji dziesiątki .

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#5
Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:

Kod:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxps://www.google.pl
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://www.google.pl
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = hxxps://www.google.pl
RemoveDirectory: C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\AVAST Software
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
Task: {2E57F945-683E-4656-8911-ACE70F0D2D17} - System32\Tasks\klcp_update => C:\Program Files (x86)\K-Lite Codec Pack\Tools\CodecTweakTool.exe [2017-02-01] ()
Task: {F71412E7-A378-4C51-85CC-DD8B54103E2B} - System32\Tasks\Avast Software\Overseer => C:\Program Files\Common Files\Avast Software\Overseer\overseer.exe [2018-04-22] (AVAST Software)
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\CleanHlp => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\CleanHlp.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MBAMService => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\CleanHlp => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\CleanHlp.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MBAMService => ""="Service"
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
CMD: net user defaultuser0 /delete
EmptyTemp:

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.
Odpowiedz
#6
Działania wykonane

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Masz jakieś pomysły co to może być ? W Logach chyba nic za specjalnego nie było ?
Odpowiedz
#7
Oj widzę nie trza słać priv. Smile

Wszystko wykonane prawidłowo, ogólnie zakładki pootwierane w chrome dużo zajmują pamięci, nie tylko u ciebie tak jest.

jakie są ogólnie rezultaty na tą chwilę ?
Odpowiedz
#8
Wiem że zajmują ale czasem jest zajęte 50 -60% a tu otworzysz dodatkową kartę i wskakuje na 100% i co za tym idzie wywala przeglądarkę .
Nie dzieje się to często ale się zdarza , po wywaleniu avasta jak by rzadziej .
Wydaje mi się że to wina tej kwietniowej aktualizacji , jak w logach czysto .
Odpowiedz
#9
No ludzie zgłaszali różne problemy, tak więc niewykluczone. Wyłącz jeszcze defendera i inne możliwe zabezp. zobacz czy coś dało.
Odpowiedz
#10
Spróbuje dodatkowo 12 czerwca ma być wyjść nowa aktualizacja systemowa może to coś pomoże .
Bo tak to już chyba nie masz za bardzo pomysłów co to może być ?
Odpowiedz
#11
System jest czysty. Tak więc musisz poczekać do nowej aktualizacji. Zawsze można też zainstalować system na nowo i sprawdzić czy coś to dało.
Odpowiedz
#12
Wielkie dzięki za pomoc .
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości