Nagły BSOD
#1
Witam.Ostatnio można powiedzieć z zaskoczenia pojawił się BSOD.
Wrzucam fotkę,może ktoś ogarnia to i pomoże czy to nie jest coś poważnego.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Zrób screeny

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

, odpisz te kody błędów i wpisz je w google.

Masz CISA na kompie ? Jeżeli tak to on mógł robić BSOD ale nowsza wersja (aktualizacja) naprawiła ten błąd.
Odpowiedz
#3
a co to CIS?
Odpowiedz
#4
Comodo Internet Security
Odpowiedz
#5
Nie mam
Odpowiedz
#6
Sprawdź czy masz zainstalowaną łatkę Windows Update o numerze KB4058043. Jeśli tak, odinstaluj ją i ponownie uruchom komputer. Ona może powodować tego typu problemy.
Odpowiedz
#7
Sugerowałbym sprawdzić kości RAM MemTestem i odczytać raport S.M.A.R.T. dla dysku twardego.
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz
#8
Może być kwestia pamięci, dysku twardego, karty graficznej lub wadliwych łatek. Może autor niech nadmieni jaki ma sprzęt / generację procesora / system operacyjny. Microsoft wypuścił ostatnio kilka łatek, których powinni unikać użytkownicy procesorów Sandy i Ivy na Win7. Intel też zresztą się nie popisał wypuszczając słabe updaty na Meltdown i Spectre.
Odpowiedz
#9
BSOD może wynikać ze wszystkiego tak na prawde bez logu / audytu można wszystko wróżyć
Warstwy ochrony

1)Ograniczenie/blokowanie dostępu do danych/aplikacji
2)Odizolowanie i tworzenie osobnych baz danych/aplikacji
3)Kopia zapasowa systemu/ważnych danych.
4)Wykrywanie i kasowanie wirusów/złośliwych aplikacji.
Odpowiedz
#10
SMART dysku

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


System to Windows 7 64 bit,procesor i5 6200U,laptop Thinkpad e560

Jak sprawdzić czy dana łatka jest zainstalowana w systemie? Próbowałem przez Sterowania-Windows Update ale nic nie znalazło.
Memtesta zrobię i wyślę wyniki.
Odpowiedz
#11
Wejdz w windows update i po lewej masz wyświetl historię aktualizacji
Odpowiedz
#12
Nie ma zainstalowanej łatki KB4058043
Odpowiedz
#13
(26.02.2018, 18:19)UnitedHardcore91 napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Nie ma zainstalowanej łatki KB4058043

A KB4056894 ?
Odpowiedz
#14
Ściągnij sobie programik do analizowania blue screenów - WhoCrashed. Później tylko klik na "Analyze". Odnajduje automatycznie ostatni plik w C:\Winsows\Minidump. Wyświetli Ci się analiza, a dole będzie konkluzja wskazująca na prawdopodobną przyczynę.
Odpowiedz
#15
(27.02.2018, 09:12)wredniak napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

(26.02.2018, 18:19)UnitedHardcore91 napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Nie ma zainstalowanej łatki KB4058043

A KB4056894 ?

takze nie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości