Samsung - usługa My Knox może spowodowac utratę danych
#1

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Ostrzeżenie dla użytkowników usługi My Knox na urządzeniach mobilnych Samsunga

Cytat:Samsung ostrzega część swoich biznesowych klientów korzystających z usługi My Knox o problemach z jej działaniem. W skrajnych okolicznościach może nawet dojść do bezpowrotnego utracenia danych zapisanych w zabezpieczonym folderze. 

Problem może zaistnieć w urządzeniach zaktualizowanych do Androida 7.0, w których włączono tryb maksymalnego oszczędzania energii. 
W celu uniknięcia utraty danych Samsung zaleca wykonanie ręcznej kopii danych przechowywanych za pomocą My Knox. W jej ustawieniach należy wybrać opcję backupu - wtedy dane zostanę bezpiecznie skopiowane do chmury. Koreański gigant ostrzega, że utrata nieskopiowanych danych może mieć charakter trwały. 

Usługa My Knox jest dostępna w ok. 20 modelach. Aktywnie korzysta z niej ok. 2 mln osób. Samsung zapowiedział jednak, że  aplikacja wprowadzona w roku 2013 zostanie wkrótce zastąpiona nowocześniejszym (i lepiej nazwanym) rozwiązaniem: Secure Folder. Bezpieczny katalog będzie dostępny dla użytkowników wkrótce, aplikację będą mogli pobrać chociażby użytkownicy Galaxy S8. 
Dane przechowywane poza My Knox nie są zagrożone.
źródło

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
#2
Śmiechu warte że problemy może powodować usługa tego typu skierowana do użytkowników biznesowych. Kto to testował, o ile w ogóle to zrobił?
Odpowiedz
#3
Nie tykałem się tego. Skoro telefony wybuchały to dane pewnie też mogły... nie myliłem się Craze
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości