Zmiana karty graficznej na inną ale tylko w systemie
#1
Witam, 
Przychodzę z głupim pytaniem, ale czy jest możliwość żeby w systemie (win 64bit) zmienić model karty graficznej za pomocą jakiegoś programu itp? 
Konkretnie chodzi mi o fife 15, bo gra wyświetla komunikat że karta jest przez grę nieobslugiwana, a jestem pewnie, że zadziała. Nowsze gry działają bez problemu. 
Grzebalem w plikach gry, ale nie jestem informatykiem i się nie znam, więc nic nie zdziałalem :
Problem pewnie dla Was śmieszny, ale mam nadzieję, że mi wszystko wytłumaczycie Smile
ESET Smart Security
Odpowiedz
#2
Jaki masz system operacyjny ?
Jeżeli W10, to spróbuj przestawić by fifa byłą uruchamiana w trybie zgodności z W7 czy W8.
Odpowiedz
#3
O jaka kartę graficzna chodzi?
Pozdrawiam Jacek
Odpowiedz
#4
Karta to jakiś radeon, tyle wiem od brata, który ten problem mi zgłosił.
System to win 7 64bit.
Gra uruchamia się normalnie, komunikat pojawia się już w samej grze i nie jest on systemowy.
Wychodzi na to, że to gra blokuje dalsze uruchomienie. Fajnie byłoby znaleźć jakieś obejście sprawdzenia karty graficznej przez tą nieszczęsną fife Smile
ESET Smart Security
Odpowiedz
#5
co to za dokładny model karty graficznej.
Odpowiedz
#6
Jakis tam radeon to troche kiepsko zeby cokolwiek powiedziec.

Minimalne wymagania do Fifa 15

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Zalecane wymagania sprzętowe

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Nie spotkałem się jeszcze z tym żeby można było "oszukać" grę zmieniając czymś tam dane karty graficznej, prawdę mówiąc to nie wiem skąd taki pomysł no ale może ktoś się znajdzie kto wie jak to ominąć ;-) . Zastanawia mnie jeszcze jak dokładnie brzmi ten komunikat, czy dotyczy on dokładnie modelu tej karty? Jeżeli tak to proponuje zmienić kartę na nowsza.
Pozdrawiam Jacek
Odpowiedz
#7