31.12.2012, 02:02
PascalHP napisał(a):Rozumiem, że żeby zobaczyć połączenia przychodzące/wychodzące, to teraz bez KillSwitch''a się nie obejdzie?
Nie ma, tylko ks.
danor napisał(a):danor napisał(a):[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Zrobiłem zrzut logów (4 wpisy: 1 błąd oraz 3 informacje) z dziennika zdarzeń systemu Windows do pliku. Wygląda to tak:
Cytat: Nazwa aplikacji powodującej błąd: cfpconfg.exe, wersja: 6.0.64131.2674, sygnatura czasowa: 0x50cb8b0f
Nazwa modułu powodującego błąd: cfpconfg.exe, wersja: 6.0.64131.2674, sygnatura czasowa: 0x50cb8b0f
Kod wyjątku: 0x40000015
Przesunięcie błędu: 0x00000000000cca82
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xc20
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01cde6ed209165f9
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe
Identyfikator raportu: 966883ae-52e0-11e2-be72-001d72c12eb6
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
Czy to[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
jest dobre miejsce na zgłoszenie błędu?
Tak.
shinjiru napisał(a):A ja czegoś nie rozumiem; przed instalacją CSI normalnie mi aktualizowało defendera i wykrywało aktualizacje, po instalacji program nie może pobrać update''u bazy danych jak i ''nie działa'' zapora, defender wywala błąd WU też, odinstalowałem i problem pozostał, teraz muszę jechać na Online Armor : /
CIS podczas instalacji wyłącza te składniki.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]