26.03.2017, 19:04
Sprawdziłem. Na innym kompie też nie działa. Dokładnie te same problemy. W kolumnie: reputacja nie ma wprowadzonych danych + zawieszanie się programu.
Pomoc Arcabitu twierdzi, że to problemy z połączeniem z chmurą obliczeniową, że to problemy na łączach...
Pomoc Arcabitu twierdzi, że to problemy z połączeniem z chmurą obliczeniową, że to problemy na łączach...
Arcabit napisał(a):to przywieszanie sie menadżera procesów spowodowane jestProblemy z połączeniem z chmurą to poważna sprawa w takich pakietach IS. Co do tych prac na łączach to trochę długo trwają
problemami z połączeniem się go z naszą chmurą obliczeniową, z której
są pobierane dane na temat reputacji plików. Niestety, ale na to my
nie mamy wpływu, to problem z łączami między Pańskim komputerem a
naszą chmurą. Może trwają jakieś prace u któregoś z operatorów, przez
których łącza przechodzi to połączenie (to nie musi być wina ani
Pańskiego, ani naszego dostawcy internetu).
Post sprawdzony przez Arcabit Internet Security