12.09.2014, 15:37
Dzisiaj robiłem restart kompa po tygodniu ciągłego używania i zostałem powitany takim komunikatem systemowym:
No i faktycznie program nie działał: ani ochrona przeglądarki ani skanowanie wybranego pliku. Pomimo, że ikonka jak i info w oknie Arcabit informuje , że komputer jest chroniony.
Ponowny, drugi restart rozwiązał problem.
[Dopisane 20.09.2014]
Jeśli ktoś ma podobne problemy z zaporą (jak opisane w poprzednich postach) to rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne włączenie tego modułu w ustawieniach programu:
To chyba najlepszy sposób, bo restarty komputera nie wchodzą w grę (strata czasu).
Ale to i tak lipa , bo każda hibernacja lub uśpienie dezaktywuje ten moduł a człowiek nie zawsze będzie pamiętał o przeładowaniu zapory. Takie programy powinny działać pewnie i bez zacięć. W końcu mają chronić
No i faktycznie program nie działał: ani ochrona przeglądarki ani skanowanie wybranego pliku. Pomimo, że ikonka jak i info w oknie Arcabit informuje , że komputer jest chroniony.
Ponowny, drugi restart rozwiązał problem.
[Dopisane 20.09.2014]
Jeśli ktoś ma podobne problemy z zaporą (jak opisane w poprzednich postach) to rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne włączenie tego modułu w ustawieniach programu:
To chyba najlepszy sposób, bo restarty komputera nie wchodzą w grę (strata czasu).
Ale to i tak lipa , bo każda hibernacja lub uśpienie dezaktywuje ten moduł a człowiek nie zawsze będzie pamiętał o przeładowaniu zapory. Takie programy powinny działać pewnie i bez zacięć. W końcu mają chronić
Post sprawdzony przez Arcabit Internet Security