08.08.2012, 20:20
@ ichito
wszystkie pliki i foldery KCAV usunąłem prócz jednego folderu którego od początku nie mogłem usunąć ;/
Folder zawiera dwa pliki.. Lokalizacja :
C:\Program Files (x86)\kingsoft\kingsoft antivirus\security\kxescan
pliki o nazwie : quarantine.count , quarantine.ini
..nie mogę ich usunąć bo jest odmowa dostępu.. unlockery nie pomagają, nic... ehh
Tak jak pisałeś za pomocą tego programu ( Regseeker ) Rejestr przeszukałem cały pod nazwą kingsoft... co z tym było z tym związane pousuwałem...
..wszystkie pili i foldery, klucze nie klucze... WSZYSTKO.
Autostart sprawdzony różnymi programami tymi co wyżej wymieniałem... żaden nic z kingsofta nie wykrył .. tylko jeden coś ciekawego pokazał...
Acebytes Startup Menager - pokazuje wyłączony autostart pliku : kxesc "od Kingsoft Corporation
Location: HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\current.. i dalej nie widzę ;/
Command Line : " c:\program files (x86)\kingsoft\kingsoft antivirus\kxetray.exe .. ja tego pliku jakoś nie widzę , mam zaznaczone w systemie pokazywanie ukrytych plików i folderów
nie wiem co dalej zrobić... siedziałem przy tym rejestrze ponad 3 godziny i dalej nic...
Ps. hmm a może te pliki : quarantine.count , quarantine.ini by nie przeszkodziły w instalacji tej wersji z Avirą i mogę już spróbować zainstalować tą wersje SP3.5 ?
mam na myśli że może co innego było przyczyną błędu przy instalacji z wersji SP4.0 (Cloud) na SP3.5 z Avirą... bez odinstalowywania SP4.0..
wszystkie pliki i foldery KCAV usunąłem prócz jednego folderu którego od początku nie mogłem usunąć ;/
Folder zawiera dwa pliki.. Lokalizacja :
C:\Program Files (x86)\kingsoft\kingsoft antivirus\security\kxescan
pliki o nazwie : quarantine.count , quarantine.ini
..nie mogę ich usunąć bo jest odmowa dostępu.. unlockery nie pomagają, nic... ehh
Tak jak pisałeś za pomocą tego programu ( Regseeker ) Rejestr przeszukałem cały pod nazwą kingsoft... co z tym było z tym związane pousuwałem...
..wszystkie pili i foldery, klucze nie klucze... WSZYSTKO.
Autostart sprawdzony różnymi programami tymi co wyżej wymieniałem... żaden nic z kingsofta nie wykrył .. tylko jeden coś ciekawego pokazał...
Acebytes Startup Menager - pokazuje wyłączony autostart pliku : kxesc "od Kingsoft Corporation
Location: HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\current.. i dalej nie widzę ;/
Command Line : " c:\program files (x86)\kingsoft\kingsoft antivirus\kxetray.exe .. ja tego pliku jakoś nie widzę , mam zaznaczone w systemie pokazywanie ukrytych plików i folderów
nie wiem co dalej zrobić... siedziałem przy tym rejestrze ponad 3 godziny i dalej nic...
Ps. hmm a może te pliki : quarantine.count , quarantine.ini by nie przeszkodziły w instalacji tej wersji z Avirą i mogę już spróbować zainstalować tą wersje SP3.5 ?
mam na myśli że może co innego było przyczyną błędu przy instalacji z wersji SP4.0 (Cloud) na SP3.5 z Avirą... bez odinstalowywania SP4.0..
ESET Smart Security + Malwarebytes AM/AE (Premium) + Zemana AM + HitmanPro