22.04.2013, 18:55
Jednak brak polskiej wersji językowej może nieco hamować ekspansję na rynek polski.
Producenci zdążyli już przyzwyczaić polskich użytkowników do tego, że oferują im rozwiązania w ich rodzimym języku.
Kolejna sprawa, to ceny, które mogą być zwyczajnie zaporowe dla Polaków. $40 za produkt pozbawiony polskiej lokalizacji, działający na dziwnych i może nie do końca zrozumiałych zasadach, to może być bariera nie do przejścia.
Nie zrozum mnie źle, bo życzę jak najlepiej i bardzo chciałbym, żeby Webroot wyparł z rynku "tradycyjne" AV i IS ale patrzę realnie na sytuację użytkowników domowych.
Inna sprawa do firmy - tu jest pole do popisu i można zapomnieć o barierach, o których mówiłem w przypadku klientów indywidualnych, trzeba będzie tylko przekonać prezesów i szefów działów IT do SAAS
Producenci zdążyli już przyzwyczaić polskich użytkowników do tego, że oferują im rozwiązania w ich rodzimym języku.
Kolejna sprawa, to ceny, które mogą być zwyczajnie zaporowe dla Polaków. $40 za produkt pozbawiony polskiej lokalizacji, działający na dziwnych i może nie do końca zrozumiałych zasadach, to może być bariera nie do przejścia.
Nie zrozum mnie źle, bo życzę jak najlepiej i bardzo chciałbym, żeby Webroot wyparł z rynku "tradycyjne" AV i IS ale patrzę realnie na sytuację użytkowników domowych.
Inna sprawa do firmy - tu jest pole do popisu i można zapomnieć o barierach, o których mówiłem w przypadku klientów indywidualnych, trzeba będzie tylko przekonać prezesów i szefów działów IT do SAAS