13.03.2012, 07:45
Hehe. No właśnie nie wiem czy to nowa polityka firmy, czy tak zawsze było.
Ja kupiłem m500 i nie chodziła mi dobrze na niektórych powierzchniach. Najpierw przysłali nóżki od Performance MX ale nie pasowały, więc jeszcze jeden telefonik i...... niedługo dostanę m705 Marathon, która jest 2x droższa niż m500!! Również nie chcieli paragonu a tylko zdjęcia (chociaż paragon miałem) Dodatkowo paczka idzie z Holandii . Logitech nie chce mojej m500 więc tym sposobem mam 2 myszki. Na pytanie czy nie ma w ten sposób wyłudzeń - Pani mi powiedziała, że oczywiście są próby (głównie z Turcji i Grecji).
Tak więc polecam wszystkim produkty tej firmy właśnie ze względu na obsługę klienta - mam duże podejrzenia, że możnaby załatwić sprzęt nawet jakby się skończyła gwarancja. Swoją drogą dziwię się, że Ci się zepsuła. Ja mam kilka produktów tej firmy i nic, dosłownie nic się nie psuje.
Twoja mycha też idzie z Holandii?
Ja kupiłem m500 i nie chodziła mi dobrze na niektórych powierzchniach. Najpierw przysłali nóżki od Performance MX ale nie pasowały, więc jeszcze jeden telefonik i...... niedługo dostanę m705 Marathon, która jest 2x droższa niż m500!! Również nie chcieli paragonu a tylko zdjęcia (chociaż paragon miałem) Dodatkowo paczka idzie z Holandii . Logitech nie chce mojej m500 więc tym sposobem mam 2 myszki. Na pytanie czy nie ma w ten sposób wyłudzeń - Pani mi powiedziała, że oczywiście są próby (głównie z Turcji i Grecji).
Tak więc polecam wszystkim produkty tej firmy właśnie ze względu na obsługę klienta - mam duże podejrzenia, że możnaby załatwić sprzęt nawet jakby się skończyła gwarancja. Swoją drogą dziwię się, że Ci się zepsuła. Ja mam kilka produktów tej firmy i nic, dosłownie nic się nie psuje.
Twoja mycha też idzie z Holandii?