05.06.2011, 09:00
W Erze miałem swój pierwszy telefon na abo, ale nie wspominam tego okresu zbyt dobrze.
Obecnie mam abonament w T-Mobile NL i muszę przyznać, że poziom obsługi w porównaniu do polskich operatorów to niebo a ziemia.
Prosty przykład: po niespełna 1,5 roku użytkowania Samsunga Omnia mój synek postanowił zrobić jej crash test, który oblała - zostałem bez telefonu.
Już miałem wyłożyć €500 za Galaxy S kiedy pomyślałem, że zadzwonię na infolinię T-Mobile i przedstawię sytuację, to może coś poradzą. I jakież było moje zdziwienie, kiedy powiedzieli, że mogą mi dać nowy telefon i zmienić abo już w tym momencie - oczywiście skorzystałem, bo trochę szkoda tych pięciu stówek na słuchawkę. Nie ruszając tyłka z domu po kilku dniach miałem nowy aparat w domu, dostarczony przez kuriera. Szybko, wygodnie i w miłej atmosferze. Oby ta sama jakość zagościła w polskim T-Mobile.
Obecnie mam abonament w T-Mobile NL i muszę przyznać, że poziom obsługi w porównaniu do polskich operatorów to niebo a ziemia.
Prosty przykład: po niespełna 1,5 roku użytkowania Samsunga Omnia mój synek postanowił zrobić jej crash test, który oblała - zostałem bez telefonu.
Już miałem wyłożyć €500 za Galaxy S kiedy pomyślałem, że zadzwonię na infolinię T-Mobile i przedstawię sytuację, to może coś poradzą. I jakież było moje zdziwienie, kiedy powiedzieli, że mogą mi dać nowy telefon i zmienić abo już w tym momencie - oczywiście skorzystałem, bo trochę szkoda tych pięciu stówek na słuchawkę. Nie ruszając tyłka z domu po kilku dniach miałem nowy aparat w domu, dostarczony przez kuriera. Szybko, wygodnie i w miłej atmosferze. Oby ta sama jakość zagościła w polskim T-Mobile.