15.09.2010, 06:33
Eru...masz i nie masz racji...owszem zrozumiałe jest, że polska firma chce zaistnieć na rynku globalnym, bo ma z czym na ten rynek wyjść - jej produkt jest naprawdę najwyższych lotów i tu chyba nikt się nie będzie spierać - chwała firmie za to. W tej sytuacji konieczne jest użycie języka angielskiego, bo ten jest najpopularniejszy i w tym sensie uniwersalny. Z drugiej strony jako, że firma jest rodowicie polska, to nie powinni przypadkiem pójść w ślady np. PC Toolsów, Paragona, które mają opcjonalnie wybór języka na głównej stronie i można się przełączyć zwyczajnie na polską wersję? Symantec poszedł jeszcze dalej, bo ma nawet tylko i wyłącznie polską stronę. Nie wymagam podstawowej strony po polsku, ale mnie i pewnie ogromnej większości wystarczyłaby możliwość przełączenia się na polską wersję z rozwijanego menu...świadczyłoby to o tym...tak mi się wydaje...że szanują polskiego użytkownika i nie wstydzą się swojego pochodzenia. Jeśli masz u nich koneksje, postaraj się im przekazać nasze opinie - te złe również, bo żadna firma nie powinna popaść w samouwielbienie
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"