05.04.2013, 13:58
@Eru...
to chyba tylko część prawdy, natomiast trudno rozgryzaniem mechanizmów systemowych usprawiedliwić brak kontaktu z klientami. W sieci jest mnóstwo postów na temat ich opieszałości i braku odpowiedzi supportu przez całe tygodnie i miesiące nawet. Najważniejsze jednak, że coś ruszyło, bo program jest mocny i ma świetne notowania na całym świecie.
to chyba tylko część prawdy, natomiast trudno rozgryzaniem mechanizmów systemowych usprawiedliwić brak kontaktu z klientami. W sieci jest mnóstwo postów na temat ich opieszałości i braku odpowiedzi supportu przez całe tygodnie i miesiące nawet. Najważniejsze jednak, że coś ruszyło, bo program jest mocny i ma świetne notowania na całym świecie.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"