16.01.2019, 15:22
Dzięki, również serdecznie witam.
Wracając, od suportu otrzymałem wiadomość:
i jeszcze to:
Obecnie korzystam z wersji w języku niemieckim, i błędy licencji zniknęły. Także śmiało można zmienić na polski ustawić pod siebie i wrócić na niemiecki.
Pozostało 88 dni
Wracając, od suportu otrzymałem wiadomość:
Cytat:Dzień dobry,
jest to licencja testowa: Kaspersky Total Security DACH Edition.
Plik instalacyjny programu dostępny jest na stronie:[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
W przypadku problemów z aktywacją nie jesteśmy w stanie udzielić wsparcia. Polski dział pomocy technicznej udziela wsparcia jedynie polskich licencji.
W zaistniałej sytuacji zalecamy kontakt z zagranicznym działem pomocy technicznej firmy Kaspersky Lab w celu wyjaśnienia sytuacji.
i jeszcze to:
Cytat:Dzień dobry,
licencja przeznaczona jest na rynek niemiecki. W celu wyjaśnienia sprawy proszę skontaktować się z niemieckim działem pomocy technicznej.
Obecnie korzystam z wersji w języku niemieckim, i błędy licencji zniknęły. Także śmiało można zmienić na polski ustawić pod siebie i wrócić na niemiecki.
Pozostało 88 dni