09.05.2018, 09:34
Dzięki za ostrzeżenia, ale w kilku miejscach nie mogę się zgodzić. Uważasz, że za 50 PLN zajęcie się sprzętem i usuwaniem z niego wirusów to za wysoka cena? Czekolada? Sorry kolego, ale za czekoladę to ja mogę sprzęt naprawić rodzinie albo koleżance, z tym, że od koleżanki liczyłbym na coś więcej w przyszłości.
Firma to nie działalność charytatywna, za poświęcony czas się płaci, nie ma nic za darmo.
Co do opłat za fakturę - gość prawdopodobnie naprawia sprzęty na czarno, a jak ktoś domaga się faktury no to musi dopłacić. Ktoś VAT wszakże pokryć musi.
I ostatnia sprawa - wiele firm stosuje patent "diagnoza gratis jeżeli potem sprzęt będzie naprawiany w tym samym punkcie". Nie widzę w tym nic złego. Sam płaciłem sklepowi komputerowemu za wykonanie diagnozy. W moim przypadku diagnozę wykonano nierzetelnie ale to zawsze jakaś lekcja na przyszłość.
Firma to nie działalność charytatywna, za poświęcony czas się płaci, nie ma nic za darmo.
Co do opłat za fakturę - gość prawdopodobnie naprawia sprzęty na czarno, a jak ktoś domaga się faktury no to musi dopłacić. Ktoś VAT wszakże pokryć musi.
I ostatnia sprawa - wiele firm stosuje patent "diagnoza gratis jeżeli potem sprzęt będzie naprawiany w tym samym punkcie". Nie widzę w tym nic złego. Sam płaciłem sklepowi komputerowemu za wykonanie diagnozy. W moim przypadku diagnozę wykonano nierzetelnie ale to zawsze jakaś lekcja na przyszłość.