08.02.2019, 14:45
(08.02.2019, 14:35)Arcabit napisał(a):[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Prosimy o sprawdzenie, czy po aktualizacji programu sytuacja wraca do normy. Badamy jeszcze ten temat ale wyglada na to, że jedna z aktualizacji faktycznie u części Klientów spowodowała opisane problemy.
To jest właśnie stan po dzisiejszej aktualizacji. Arcabit nie pobrał samoczynnie innej "dzisiejszej" aktualizacji więc nie wiem czy mam spróbować wymusić ręcznie aktualizację czy poczekać aż sam to wykona.
Na razie wyłączyłem ochronę (na tyle ile wyłączenie ochrony z programu cokolwiek znaczy).
W komunikacie o crashu jest podana ścieżka do pliku log ale po ponownym uruchomieniu maszyny nie widzę tego pliku w podanej wcześniej ścieżce. Ale rozumiem, że pracujecie Państwo nad jego rozwiązaniem.