11.01.2019, 19:09
Jako iż to jest mój pierwszy post witam wszystkich.
Nawiązując do tematu, zainstalowałem kts zgodnie z instrukcją. Wszystko działa jak należy aczkolwiek co jakiś czas pojawia się błąd licencji. Restart aplikacji pomaga. Zainstalowany oczywiście w języku rodzimym wystarczy zamienić us-US na pl-PL lub jak kto woli de-DE na pl-PL. Dodam tylko, że błąd licencji pojawiał się również w wersji US. Co do okresu licencji wszystko się zgadza 92 dni.
Nawiązując do tematu, zainstalowałem kts zgodnie z instrukcją. Wszystko działa jak należy aczkolwiek co jakiś czas pojawia się błąd licencji. Restart aplikacji pomaga. Zainstalowany oczywiście w języku rodzimym wystarczy zamienić us-US na pl-PL lub jak kto woli de-DE na pl-PL. Dodam tylko, że błąd licencji pojawiał się również w wersji US. Co do okresu licencji wszystko się zgadza 92 dni.