Proszę o sprawdzenie logów
#2
Infekcji brak. Drobna korekta tylko.

Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:

Kod:
CloseProcesses:
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S1 ZAM; \??\C:\Windows\System32\drivers\zam32.sys [X]
S1 ZAM_Guard; \??\C:\Windows\System32\drivers\zamguard32.sys [X]
ContextMenuHandlers1: [2.0 Zemana AntiMalware] -> {6ABB1C11-E261-4CEA-BBB5-3836225689DD} => C:\Program Files\Zemana AntiMalware\ZAMShellExt32.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [2.0 Zemana AntiMalware] -> {6ABB1C11-E261-4CEA-BBB5-3836225689DD} => C:\Program Files\Zemana AntiMalware\ZAMShellExt32.dll -> Brak pliku
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{0CBD4F48-3751-475D-BE88-4F271385B672} => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{0CBD4F48-3751-475D-BE88-4F271385B672} => ""="Service"
EmptyTemp:

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.

Co do ramu może kość uszkodzona, spróbuj też zamienić miejscami lub i też u kogoś sprawdzić.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Proszę o sprawdzenie logów - przez Alex - 23.06.2018, 12:08
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez tachion - 25.06.2018, 21:45
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez Alex - 26.06.2018, 09:12

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości