Malwarebytes zamyka rozwój Junkware Removal Tool
Malwarebytes ogłosił, że z dniem 26 października 2017 zamyka rozwój znanego narzędzia do usuwania szkodliwego oprogramowania - Junkware Removal Tool. Wsparcie będzie trwało jeszcze 6 miesięcy do 26 kwietnia 2018.
Cytat:Malwarebytes has chosen to discontinue Junkware Removal Tool (JRT) by announcing the end of maintenance as of October 26, 2017.
While this is not an easy decision to make, we have determined that focusing on the continued evolution of our other award-winning security products is in the best interests of both Malwarebytes and our customers.
Note: This has no effect on subscriptions or licenses for any other Malwarebytes product.

What this means to you

Malwarebytes will continue to provide service and support for JRT until End of Life (EOL) on April 26, 2018.
If you are using JRT, we recommend switching to Malwarebytes AdwCleaner version 7 or higher. It’s free and incorporates all major JRT functionalities.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Kluczowa chyba w sprawie wydaje się sugestia, by używać AdwCleaner, który od roku jest w rękach Malwarebytes i to na jego rozwoju producent teraz chce się skupić. Kluczowe dla niektórych może być i to, że rozwijane narzędzie nie pracuje już na systemach XP i Vista...a JRT tam pomagał.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku
Malwarebytes zamyka rozwój Junkware Removal Tool - przez ichito - 04.11.2017, 18:34

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości