Witam .
Mam problem z dużym zużyciem pamięci ram w chrome oraz z ogólną kondycją systemu często coś nie działa .
Logi w załączniku bo strona do wklejania odmawia posłuszeństwa .
Z góry dzięki .
Widoczne są błędy Google Chrome - widzę też że chyba posiadasz płytę asrocka (rozumiem że nie podkręcasz procesora) jeśli tak to są możliwe błędy przeglądarki lub po prostu można mieć pretensje do samego Microsoftu. Można też spróbować zainstalować poprzednią wersję chrome, możliwe też że Microsoft to naprawi w następnych aktualizacjach
Z Firefoxa też chyba nie korzystasz tak więc odinstaluj.
Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:
Kod:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxps://www.google.pl
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://www.google.pl
HKU\S-1-5-21-3540404360-270825588-362082796-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = hxxps://www.google.pl
CHR StartupUrls: Default -> "hxxps://www.google.com/","hxxps://mysearch.avg.com?cid={40FB9487-6560-4544-A2D7-B7B9F5AF551D}&mid=f7363071b2ae47d2a30b6476200e31d7-ad1491be2ce6c122f6b66faa90e70c2decf7d34c&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-08-29 18:20:44&v=18.1.9.799&pid=safeguard&sg=&sap=hp"
RemoveDirectory: C:\AdwCleaner
C:\Windows10Upgrade
C:\$GetCurrent
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Brak pliku
CMD: net user defaultuser0 /delete
EmptyTemp:
Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.
Wywaliłem Avast, zaktualizowałem chrome i czasu też trochę minęło więc wstawię nowe logi .
Jest niby lepiej ale czasem zdarzy się że wywali jakiś błąd lub całkowicie się wyłączy.
Nie wiem czy to nie wina przypadkiem kwietniowej aktualizacji dziesiątki .
Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.
Wiem że zajmują ale czasem jest zajęte 50 -60% a tu otworzysz dodatkową kartę i wskakuje na 100% i co za tym idzie wywala przeglądarkę .
Nie dzieje się to często ale się zdarza , po wywaleniu avasta jak by rzadziej .
Wydaje mi się że to wina tej kwietniowej aktualizacji , jak w logach czysto .
Spróbuje dodatkowo 12 czerwca ma być wyjść nowa aktualizacja systemowa może to coś pomoże .
Bo tak to już chyba nie masz za bardzo pomysłów co to może być ?