SafeGroup
Szkoła z Technikum do Liceum - Wersja do druku

+- SafeGroup (https://safegroup.pl)
+-- Dział: Forum ogólne (https://safegroup.pl/forum-6.html)
+--- Dział: Pogaduchy (https://safegroup.pl/forum-4.html)
+--- Wątek: Szkoła z Technikum do Liceum (/thread-1726.html)

Strony: 1 2 3


Szkoła z Technikum do Liceum - baldys15 - 03.01.2010

Jestem w 2 klasie Technikum elektronicznego i chciałbym przenieść się z Technikum do Liceum na 2 półrocze mam więc pytanie czy muszę wszystko nadrabiać jak mam np matmę 2 x w tygodniu i zakres podstawowy?,chciałbym pójść na studia zaoczne,bo raczej na dzienne mnie nie przyjmą z takimi ocenamiSad,może się coś zmieni chciałbym iść na weterynarię czyli żeby się dostać muszę mieć dobre oceny z bioli i chemii,może z czegoś jeszcze?
Możecie coś napisać o tych studiach zaocznych,czy są naprawde gorsze i jakie oceny trzeba mieć i oczywiście punkty z matury żeby się dostać?


Re: Szkoła z Technikum do Liceum - Eru - 03.01.2010

baldys15 napisał(a):Jestem w 2 klasie Technikum elektronicznego i chciałbym przenieść się z Technikum do Liceum na 2 półrocze mam więc pytanie czy muszę wszystko nadrabiać jak mam np matmę 2 x w tygodniu i zakres podstawowy?,chciałbym pójść na studia zaoczne,bo raczej na dzienne mnie nie przyjmą z takimi ocenamiSad,może się coś zmieni chciałbym iść na weterynarię czyli żeby się dostać muszę mieć dobre oceny z bioli i chemii,może z czegoś jeszcze?
Możecie coś napisać o tych studiach zaocznych,czy są naprawde gorsze i jakie oceny trzeba mieć i oczywiście punkty z matury żeby się dostać?


Po cholerę żeś szedł do elektronicznego jak chcesz na weterynarię iść - normalnie bez komentarza Grin


Re: Szkoła z Technikum do Liceum - baldys15 - 03.01.2010

no wiem myślałem,ze będzie łatwo jakoś będzie,ale nauka z elekrotechniki mi nie idzie.....w taką pułapkę wpada wielu z mojej klasy 1 odszedł bo elektronika go nie interesowała i poszedł do LO


Re: Szkoła z Technikum do Liceum - lunaticdreams - 03.01.2010