SafeGroup
Prośba o sprawdzenie logów - Wersja do druku

+- SafeGroup (https://safegroup.pl)
+-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Pomoc po zainfekowaniu (https://safegroup.pl/forum-5.html)
+--- Wątek: Prośba o sprawdzenie logów (/thread-10191.html)



Prośba o sprawdzenie logów - jacabad - 27.03.2016

Witam mam problem z laptopem Acer i nie wiem czy czasem nie zostal zainfekowany zaczyna mi sie resetować i pojawia sie na chwile niebieska plansza z cyferkami i nastepnie uruchamia z powrotem , mam zabezpieczony programem Bitdefender Internet Security 2016 i dodatkowo najnowszym Malwarebytes , na początku myślałem ze to konflikt tych programów lecz gdy usunąłem lu wyłączyłem Malwarebytes nic nie pomogło . Skanowane Malwarebytes , skanowanie AdwCleaner , skanowanie Hitman Pro nic nie wykrywa , skanowanie dr. web cureit nic nie wykrywa , w laptopie najnowsze aktualizacje do windows 7 , system orginalny , najnowsze sterowniki karty grafiki intel i nvidia , byc moze ktos z zewnatrz dostaje sie do laptopa juz sam nie wiem i bardzo prosze o pomoc.


FRST.txt  

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



Addition.txt 

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



Shortcut.txt  

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]




RE: Prośba o sprawdzenie logów - jacabad - 28.03.2016

Ponawiam prośbę o sprawdzenie logów z góry dziękuje.


RE: Prośba o sprawdzenie logów - tachion - 29.03.2016

W tym wypadku nie ma zagrożeń, problem jest kategorii sprzętowej.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]