Prośba o sprawdzenie logów - Wersja do druku +- SafeGroup (https://safegroup.pl) +-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html) +--- Dział: Pomoc po zainfekowaniu (https://safegroup.pl/forum-5.html) +--- Wątek: Prośba o sprawdzenie logów (/thread-10191.html) |
Prośba o sprawdzenie logów - jacabad - 27.03.2016 Witam mam problem z laptopem Acer i nie wiem czy czasem nie zostal zainfekowany zaczyna mi sie resetować i pojawia sie na chwile niebieska plansza z cyferkami i nastepnie uruchamia z powrotem , mam zabezpieczony programem Bitdefender Internet Security 2016 i dodatkowo najnowszym Malwarebytes , na początku myślałem ze to konflikt tych programów lecz gdy usunąłem lu wyłączyłem Malwarebytes nic nie pomogło . Skanowane Malwarebytes , skanowanie AdwCleaner , skanowanie Hitman Pro nic nie wykrywa , skanowanie dr. web cureit nic nie wykrywa , w laptopie najnowsze aktualizacje do windows 7 , system orginalny , najnowsze sterowniki karty grafiki intel i nvidia , byc moze ktos z zewnatrz dostaje sie do laptopa juz sam nie wiem i bardzo prosze o pomoc. FRST.txt [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Addition.txt [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Shortcut.txt [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] RE: Prośba o sprawdzenie logów - jacabad - 28.03.2016 Ponawiam prośbę o sprawdzenie logów z góry dziękuje. RE: Prośba o sprawdzenie logów - tachion - 29.03.2016 W tym wypadku nie ma zagrożeń, problem jest kategorii sprzętowej. [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] |