Tutaj możesz zapytać o najlepsze rozwiązanie do Twojego komputera.
Regulamin forum
Prosząc o pomoc w doborze odpowiedniego zestawu, użytkownik jest zobowiązany do wypełnienia wzoru tematu i podania następujących danych:
- posiadany system operacyjny
- zastosowanie komputera
- specyfikacja komputera (opcjonalnie)
Tematy bez wypełnionego wzorca będą usuwane.
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 15:32
Jestem informatykiem i dużo grzebie w komputerze, chodzę po różnego rodzaju stronach, korzystam z banku internetowego, gram, ogólnie rzecz biorąc komputera korzystam do wszystkiego. jak go zabezpieczyć? postanowiłem zrezygnować z nisa 2011, bo robi wszystko za moimi plecami a lubię wiedzieć co się dzieje i szukam alternatywy. myślę nad comodo is lub avastem 6. A może coś innego? Co polecacie ?
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 15:55
Dlaczego akurat taki zestaw ? mbam na żądanie?
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 16:17
Mówimy o wersji free ? Będąc na forum specjalistycznym od spraw bezpieczeństwa liczyłem na konkretną propozycję av..
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 16:37
Lepiej wybrać comodo is czy oa + av ?
-

- Ekspert
08 cze 2011, 17:16
Myślę, że CIS będzie dobrym rozwiązaniem. On na pewno nie da używac komputera bez częstych komunikatów, pytających co chcesz zrobić.
Do tego darmowy AntiLogger-SpyShelter i Malwarebytes Anti Malware na żądanie i masz bardzo mocny zestaw.
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 18:13
Nie zależy mi na zasypywaniu komunikatami, jednak chcę o części rzeczy decydować i chociaż widzieć co się dzieje. Zależy mi również na niskim poborze zasobów.
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 18:54
Może jakieś inne propozycje ?
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 19:20
Chyba przetestuję CIS'a 2011 + mbam. Czym się różni cis free od cisa pro ? Mam bodajże z ich strony pro na 1 rok za friko.
-

- Nowicjusz
08 cze 2011, 19:26